• Äldre 4 Apr 08:05
    1234 visningar
    12 svar
    12
    1234

    Pumaskor till barn

    Vill köpa ett par puma till min dotter. Har någon tips på någon internetshop som har det? Förut fanns det jättefina röda på www.laredoute.se men nu finns bara ett par i vitt och ett par i svart. Tycker inte att de är fina. Någon som har tips?

  • Svar på tråden Pumaskor till barn
  • jempag­irl
    Äldre 4 Apr 08:16
    #1

    Jag tycker det är svårt att beställa skor på postorder, vet inte vart ni bor men Stadium köpte jag på till mina barn.

  • mammat­illpoj­kar
    Äldre 4 Apr 08:19
    #2

    jag va på team sportia och skulle köpa skor till min son, då sa dom att "märkes" skor typ puma, nike och adidas är ofta mindre än vanliga skor, så som min son som har 23 i "vanliga" skor, behövde 25 i ett par märkes skor

  • mammat­illpoj­kar
    Äldre 4 Apr 08:20
    #3

    tryckte iväg lite för fort..

    jag hade nog inte "vågat" beställa så mest för det är så bökigt med storlekar! men annars tyckte jag att deras skor va kanon fina

  • jempag­irl
    Äldre 4 Apr 08:21
    #4

    nicos mamma

    Tror nog attatt det stämmer när du säger det, fast min grabb fick köpa 2 stl mindre och dottern 2 stl större.

    Tror nog att det är bäst att prova såna skor, som ändå är ganska dyra...

  • aM LeoN
    Äldre 4 Apr 08:21
    #5

    Dom röda Puma finns på Stadium!

  • Litheo
    Äldre 4 Apr 08:22
    #6

    Kolla på tradera.com Där kan du få tag på fina billiga skor som ibland är helt nya

  • Äldre 4 Apr 08:23
    #7

    Oftast så finns det ju måttlistor på internetbutikerna, där man kan kolla vilken storlek som passar vilken längd på foten

    Jag har beställt skor och det har gått bra.

  • Äldre 4 Apr 08:36
    #8

    Tycker också det brukar gå bra att beställa skor om man använder måttabellerna som finns.

    Nu är det så att min lilla hatar att gå i affärer och prova skor, därför skulle jag föredra att shopa online...iblande kan det ju bli lite billgare också

  • lillli­nda
    Äldre 4 Apr 10:22
    #9

    jag har beställt flera par puma till min dotter från La redote, det man ska tänka på är att fråga om innermåttet på skon innan man beställer då det inte alltid är detsamma i en puma sko som i  deras stltabell de har på nätet.
    Annars är det hur bra som helst att beställa därifrån, som kund har man ju dessutom alltid div rabatter så det blir billigare att betälla därifrån.

  • lillli­nda
    Äldre 4 Apr 10:26
    #10

    kan tillägga att de röda (eg rödoranga) ferrari/puma skorna var med på hemsidan för inte så länge sedan (köpte förra året till min dotter) så maila kundtjänst- de kanske har några kvar. De beiga som finns på hemsidan nu är annars jättebra, köpte dem härom veckan. Men är det röda man vill ha så är inte beiga detsamma

  • Bubbel­barn
    Äldre 4 Apr 10:45
    #11

    Stadium i vår stad hade REA på barnskor.
    Köpte ett par rosa Adidas skor o stl 18 till vår dotter för 199 kr på rean!


    Mamma till Tindra 060919
  • Äldre 13 Jun 16:35
    #12
    Hej såg att Puma sverige hade rea med upp till 40%, sedan finns en rabattkod PUMAFF16 som ger 25% i rabatt men som bara gäller  idag. 
Svar på tråden Pumaskor till barn