• Skitun­ge79
    Äldre 7 Apr 23:12
    5260 visningar
    10 svar
    10
    5260

    Få barn efter tidigt missfall?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-07 23:21:30:
    Hur snabbt efter ett tidigt missfall kan man bli gravid igen? Kan man få ägglossning direkt? Innebär det några risker?

  • Svar på tråden Få barn efter tidigt missfall?
  • Skitun­ge79
    Äldre 7 Apr 23:18
    #2

    Oj min tilläggskommentar komaldrig med. Jo jag undrar- Hur snabbt efter ett tidigt missfall kan man bli gravid igen? Kan man få ägglossning direkt? Innebär det några risker?

  • Skitun­ge79
    Äldre 7 Apr 23:20
    #3

    Grattis Sisu! Vad roligt att det dunkade så snabbt för er! Redde din kropp ut missfallet själv eller behövde du någon hjälp med att få ut det?

  • Skitun­ge79
    Äldre 7 Apr 23:25
    #6

    Jag har haft ont, men har velat avvakta med annan hjälp. Vill så gärna att kroppen ska reda ut det själv.

  • Skitun­ge79
    Äldre 7 Apr 23:30
    #8

    Tack så jättemycket för era svar, det inbringar hopp hos mig. Jag o min sambo var på vårat 7.de försök denna gången så jag hoppas att det är ett liv som vill flytta in hos mig på det 8:de.

  • Skitun­ge79
    Äldre 7 Apr 23:43
    #10

    Blödningen har nästan helt avstannat. Men jag har en liten konstig känsla i magen...Jag fick missfallet på BIM+4. Jag hoppas också nu på att detta reder ut sig och att jag kan gå vidare för jag varken orkar eller vill gräva ner mig. Tack så mycket för dina lyckönskningar.

Svar på tråden Få barn efter tidigt missfall?