• Mikka82

    tips på hemisdor som säljer sexiga underkläder

    Undrar om det är någon som kan tipsa om bra hemsidor där man kan köpa sexiga underkläder?! där storlekarna passar och kvalité.
    Jag brukar själv handla på eliteladies men vore kul att spana in nya sidor

  • Svar på tråden tips på hemisdor som säljer sexiga underkläder
  • CuteElliz

    detta e ju ingen hemsida men: lindex kan ha en hel del snyggare lite sexigare kläder... sen kan man ju alltid kika in på diverse hemsidor för sexleksaker för där brukar de finnas en del annat också...

  • Anonym

    tradera säljer snygga nya korsetter. fick hem mina i veckan. satt jättefint. allt är nytt. fick 4 korsetter för 450 spänn.

  • Banana82
    Anonym skrev 2007-04-11 12:22:50 följande:
    tradera säljer snygga nya korsetter. fick hem mina i veckan. satt jättefint. allt är nytt. fick 4 korsetter för 450 spänn.
    påpekande, då var det knappast korsetter, dem kostar MINST 1000 kr st, och det är de riktigt superbilliga
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • Anonym (inlägg4)

    kanske inte allra bästa kvalitet på dom. men de sitter fint. och sitter snyggt under klänning och maken ser nog inte skillnad på en 1000 kronors korsett och mina. :)

  • Mikka82

    haha, det har ni nog rätt i ;) han blir nog bara glad över själva grejen Nån mer som har bra sidor?

  • Anonym (jah)

    skrivet= av ProudWoman

    påpekande, då var det knappast korsetter, dem kostar MINST 1000 kr st, och det är de riktigt superbilligaI

    don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth

    kolla på hemsidan www.sexy.nu där kostar korsetter typ 400 .. så 1000 kr är nog bara i dinna butiker....otur för dej

  • Banana82

    inte en enda korsett därför så billligt, korsetter har per definition stålskenor, snorning bak, om knäppning betydligt stadigare än bhknäppen, och minimerar midjan (för nybörjare rekomederas 10 cm) sen kalals annars korsetter ofta, men det är snarare korseletter och torseletter


    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
Svar på tråden tips på hemisdor som säljer sexiga underkläder