Inlägg från: Anonym (åxå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (åxå)

    Wet (kissa på sig)

    Här är en till som har testat. Dock bara en gång men jag blev grymt upphetsad och kan ofta fantisera om att göra det igen. Anledningen till att jag endast gjort det en gång är nog att jag är för lat och tycker att det blir lite jobbigt med nerkissad byxor efteråt .

  • Anonym (åxå)

    Anonym (Ännu en) - kontigt nog blir jag mer upphetsad av att tänka på att ha en blöja när jag gör det. Har dock aldrig provat det. Det känns nästan lite för perverst även om jag skulle vilja. Jag har inte sagt något till min sambo om detta och har inget behov av det heller. det är något jag gör när jag är själv. tycker nog bara det skulle kännas obekvämt och pinsamt om vi skulle göra något sådant tillsammans.

    Jag tycker att tanken är väldigt upphetsande och den gång jag gjorde det var jag otroligt kåt. Men jag kan tyvärr inte skaka av mig känslan av att det känns lite knäpp. Även om jag egentligen tycker att det mesta är ok så länge man inte skadar någon annan eller blandar in någon som inte vill vara med på det hela. Tyvärr hade jag faktsikt lite ångest efteråt. Någon som känt något liknande?

  • Anonym (åxå)
    Anonym (Tjej 27) skrev 2007-05-02 13:12:40 följande:
    Men jag känner som Anonym (åxå) att det nästan vore för pervest. Om jag hade enkel tillgång till en blöja kanske jag hade gjort det, men att köpa blöjor för detta syfte skulle kännas för planerat och skulle nog framkalla för mycket skamkänslor hos mig. Jag kände precis som du lite ångest efteråt när jag hade kissat i jeansen och har inte berättat för min pojkvän, jag vill göra detta på egen hand. Ska försöka koppla bort skamkänslorna, för jag vill (ska!!) göra om det, det var så skönt och upphetsande och jag har fantiserat om det nästan varje dag sen det hände.
    Känns bra att höra att det är fler än jag som känner lite skam över det hela. Och ibland nästan känner sig för perves. Men jag är åxå övertygad om att jag vill göra det igen.
    Anonym (Tjej 27) skrev 2007-05-02 13:18:52 följande:
    En sak till som jag tänkte på, jag tänder inte alls på tanken på att kissa på nån annan eller att låta nån annan kissa på mig. Det är väl annars det vanligaste vad gäller wet. Men det känns för mig bara äckligt att tänka på (betyder inte att jag tycker att det är något fel att folk som gillar det sysslar med det, bara att det inte är min bag). Jag skulle inte heller vilja kissa på mig själv när jag är naken eller bara har trosor. Verkar vara en smal fetisch jag utvecklat, för det som gör mig kåt är just grejen att kissa ner mig när jag har jeans på mig. Kanske att andra byxor går lika bra, men jag tror att det är skönast att blöta ner jeanstyg eftersom det är grövre tyg.
    Jag håller helt med dig här. Jag lockas heller inte av att kissa på andra eller låta andra kissa på mig.
  • Anonym (åxå)
    Anonym (Tjej 27) skrev 2007-05-02 20:44:38 följande:
    Förresten är det nån mer än jag som tänder på att tänka på att andra gör det, eller är det bara att ni själva gör det som tänder er? Jag skulle om det kom till kritan säkert inte vilja se nån göra det i verkligheten, men jag kan fantisera om hur det vore att se någon kissa på sig. En onanifantasi jag haft är att jag sitter på tunnelbanan eller pendeltåg och ser en snygg tjej sitta och se besvärad ut och vrida på sig och lägga benen i kors o så, så att man fattar att hon är jättekissnödig. O att hon till slut inte klarar att hålla sig längre, utan kissar på sig så att man ser det. Iklädd ett par tajta ljusa jeans, förstås. ;) Värsta bra fantasin, men hade det hänt (mot all förmodan) på riktigt hade man säkert bara tyckt synd om henne eller kanske till och med äcklats, vem vet.
    Fantasin med tjejen på bussen eller tunnelbanan var jätteupphetsande är jag läste det du skrivit. Men precis som du åxå säger så skulle jag nog inte vilja uppleva det i verkligheten då hade det nog känts jättekonstigit om någon suttit där och inte kunnat hålla sig

    TS - jag har åxå testat med binda en gång, tyvärr läcker dom ju så himla fort att man är så gott som tvingad att stå i duschen när man gör det. Skulle så gäran vilja göra det någon anna stans i lägenheten och då måste jag nog ha en blöja som håller tätt för lite mer Blev faktiskt lite upphetsad av att läsa om det du skrev. Tycker det är helt ok att dela med sig av sina upplevelser.

    Jag har inte heller några skamkänslor när jag gör det, då är jag bara jätteupphetesad. Men dom kommer efteråt och då kan jag känna mig som värsta pervort. Fast det har verkligen hjälpt att läsa om att det är fler som tänder på det. Då känns det liksom inte så himla konstigt längre
  • Anonym (åxå)

    Jag mé - ja visst är det tur att ingen annan vet om det Skrattande

  • Anonym (åxå)

    Tycker det känns sååå bra att läsa om att man inte är ensam. Känner mig lite mindre pervers och knäpp nu

    Jag tänder inte heller på de där porrfilmssnuttarna när nakna kvinnor hukar sig och kissar både här och där. det ska vara kläder på

  • Anonym (åxå)

    Va skönt att dom "hårda orden" ebbade ut. Bra om vi kan försöka behålla detta till en trevlig tråd. Sedan är det ju iof ett öppet forum och alla har ju rätt att tycka till. Men det blir så tråkig stämning om om man munhuggs för mycket. Om någon tex tycker det är äckligt kanske han/hon kan starta en egen tråd om det istället. Så kan vi få behålla vår lilla tråd vänlig


    Vill bara kommentera det som uschhhh skrev om att vi uppfostrar våra barn till att inte kissa ner sig och det är ju en himla tur det. Det här handlar ju inte om att man inte vill kunna kontrollera sitt urin . Det vore ju väldigt tråkigt om så vore fallet


    Jag måste erkänna att jag faktiskt inte vet varför jag tycker det är upphetsande. Jag har inte en aning. Har skrivit tidigare om att jag ofta känner mycket skam över det. Men försöker numera tänka att det inte är något att känna så för. Jag skadar ju absolut ingen och för övrigt är jag helt "normal" och en ansvarstagande medborgare . Om jag vill kissa ner mig i jeans eller blöja ibland borde det ju vara helt ok, det är ju faktiskt ingen annan än jag som blir drabbad...tänker på tvätten som eventuellt blir efteråt

    Kram på er alla!

  • Anonym (åxå)

    Åååh vad upphetsad jag blir av att läsa alla era inlägg. Älskar den här tråden


    Anonym (Tjej 27) skrev 2007-05-08 21:24:13 följande:
    Så du smeker dig inte med fingrarna efteråt, utan gnider dig mot nåt... Mot vad (blir nyfiken)? Det går för mig också direkt när jag pullar, det är faktiskt trist att det inte går att dra ut på det utan att det går på mindre än en minut. För när man kommit är det inte så roligt längre...
    Håller verkligen med dig att det nästan är trist om man kommer för fort. Efteråt är det ju inte så kul längre. Då står man där med kläder som måste tvättas

    TS - jag har bara gjort det en gång och då i binda. Vet inte varför men jag tänder mer på idén med att kissa i blöja än bara i jeansen.
    Anonym (Ännu en) skrev 2007-05-09 09:15:37 följande:
    Anonym (hhmm) Givetvis tvättar vi oss minst lika noga som du, vi som gillar detta har absolut inte sämre hygien än någon annan. Vi går inte omkring och luktar kiss eller har otvättade jeans som är nerkissade sen innan.(Trådstartaren) Visst är det absolut bäst att kissa i ett par riktigt taijta ljusa jeans, men kan ändå ibland gilla att tulta rund med en blöja och känna värmen av kisset, och vill man så är det inga problem att kissa en andra gång i blöjan också. I båda fallen så behövs inte mycket handarbete för att skicka en till himlen sen. Du och kissan får gärna några blöjor av mig att prova med om ni vill. Mvh S

    Skrattade åt ditt inlägg. Du har så rätt i det du skriver om att vi inte går omkring i nerkissade jeans hela dagarna. Det lät så komiskt. Men du har helt rätt, jag är väldigt renlig av mig, det har inget med sådant att göra. Duschar varje dag, byter underkläder varje dag


    Måste nog testa igen idag. Blev så kåt nu efter att ha läst alla era inlägg

  • Anonym (åxå)

    Anonym (hur) -  jag är tjej. Det är nog just så som du beskriver att om man inte tänder på något förstår man inte vitsen med det hela. Det gäller ju inte bara detta utan allt som har med tycke och smak att göra. Men det bästa är att man inte behöver förstå det och inte heller göra något man inte tycker om. Däremot kan man ju glädjas med andra när dom hittat något dom tycker om, oavsett om det gäller sexuellla lekar eller något annat.

  • Anonym (åxå)

    Jag tycker nog inget specielt om artikeln. Förmodligen som de flesta andra tänker, oj det finns människor till allt

  • Anonym (åxå)

    Hej igen, skrev i går att jag skulle testa att kissa ner mig igen. Och det gjorde jag, det var precis så underbart och upphetsande som jag kom ihåg det.


    Jag tog på mig 3 st vanliga bindor för att jag skulle kunna gå runt i lägenheten lite innan det började läcka. Först var det svårt att slappna av så att det kunde komma något men när spärren väl släppt blev det gradvis varmare och varmare. Gick runt en stund i köket, satt i soffan, på golvet, vid datorn och tittade på lite sexiga bilder mm och kissade lite hela tiden. när jag mäkte att det började läcka ställde jag mig i duschen och lät resten komma. Varierade ställningarna med att sitt ner, sitta på huk och att stå upp och sära på benen, provade även att ligga på magen. Jag blir kåt av att bara skriva om det för jag kommer ihåg hur upphetsad jag var. När jag hade kissat ett tag började jag smeka mig själv och emellanåt lät jag det sista komma. Det tog inte lång tid innan jag kom i en helt underbar orgasm. Det går nästan för fort för mig när jag är så upphetsad. Hade velat dra ut på det lite mer

    Det var iaf helt underbart och jag kommer garanterat göra det igen. Det känns faktiskt mycket bättre nu när jag vet att jag inte är ensam om den här lilla böjelsen. Även om skamkänslorna slog till den här gången åxå direkt efteråt. Problemet är ju att man måste veta att man kommer vara ensam hemma ett bra tag så att inte sambon kommer instormandes. Det skulle inte vara så kulFundersam.

    Kram på er alla!

  • Anonym (åxå)

    Kom precis på tanken att jag skulle vilja testa det någon gång när jag typ har tvättid och måste ner i tvättstugan. Fast då skulle jag vilja ha någon typ av blöja som inte läcker för jag vill verkligen inte att det ska synas.

  • Anonym (åxå)

    toa tränad - jag hoppa innerligt åxå att jag inte känner dig. Du verkar inte vara en särskilt trevlig person!

    Själv älskar jag den här tråden och tycker bara det är underbart att vi kan ha glädje av varandras små upptåg oavsett om man bara gör det en gång för att testa, någon gång om året eller flera gånger varje dag.

    Jag gör det dock inte så ofta, mest för att jag är lat och att vi inte har någon tvättmaskin i lägenheten utan jag måste då se till att jag redan har bokat en tvättid. Men jag älskar att läsa om er andra som gör det och jag lovar att skriva nästa gång jag har kissat ner mig.

    Tycker det är underbart lättande att veta att jag inte är ensam om det här. Så helt onarmala är vi ju inte . Dessutom skadar det ju absolut ingen annan!

  • Anonym (åxå)
    Anonym (en till) skrev 2007-05-18 08:28:30 följande:
    Svar till Blomman; Jag bemötte för inte särskilt längesedan ett liknande inlägg och orkar inte bråka om detta.Alla tänder på olika saker, en del tänder på kiss, andra på att ge eller få oralsex. En del tänder på gummi, lack och läder, andra på mjuk och bar människohud. En del gillar mjukt, en del hårt. En del vill slicka glass ur varandras navlar, andra vill kissa ner sig eller bli kissade på.Vi är helt enkelt olika. För min del är detta en del av min sexualitet, det har funnits där i *hela* mitt liv, så länge tillbaka jag kan minnas och i de perioder jag försökt förtränga i tron att jag varit onormal, så har jag mått mycket dåligt.Nu har jag insett att detta är som det är, det är mitt och jag njuter av det. Det skadar ingen och jag utsätter heller ingen för det, utan sköter det snyggt i hemmets lugna vrå.Så *varför* skulle vi behöva söka hjälp? Att det är 'onormalt' handlar bara om en förutfattad och moralisk inställning, som inte har ett dugg att göra med de fysiska förnimmelser faktiska mentala upphetsning det skänker mig och alla tjejer i den här tråden, samt flera tusentals tjejer och killar över hela världen.Efter att ha pratat med många andra om detta (på nätet) samt även snokat lite lätt i min bekantskapskrets, har jag kunnat konstatera att detta nog är *långt* mycket vanligare än man tror.Det handlar, precis som med alla lite udda läggningar, att släppa greppet om kulturella vanföreställningar och inse att sex, i alla dess former, kan ge njutning för var och en på de mest underliga vis.
    Skriver under på detta
  • Anonym (åxå)

    Ååhh va härligt att läsa era historier bl a Tjej 27 och kåtlisa! Själv hinner jag inte med något sådan för tillfället eftersom jag börja jobba andra tider och nästan aldrig är ensam hemma. Men jag blir otroligt kåt och sugen när jag läser om era äventyr Skrattande

  • Anonym (åxå)
    Anonym (likadan) skrev 2007-06-18 11:56:16 följande:
    Tycker också om att kissa på mig men vill helst ha blöja. det finns stora att köpa på tex coop. Funkar jättebra. Man känner kisset sprida sig. Jätteskönt. Fördelen med blöjor är att man kan kissa på sig vart som helst. Hr kissat på IKEA mitt bland folk. Jätteupphetsande kan jag lova. Prova blöja det är jätteskönt.
    Jag vill åxå ha bölja på mig, men har hitintills bara provat med binda och det är inte riktigt samma sak. Vart köper du dina böljor någonstans?
  • Anonym (åxå)

    Åååhh vilka bra tips på böjor. Blir ju nästan kåt bara av att läsa om era tips Måste införskaffa snart. Problemet just nu är att jag nästan aldrig är ensam hemma så det är lite svårt att genomföra det för tillfället.

Svar på tråden Wet (kissa på sig)