• Anonym (nöjd)

    kvinnlig utlösning!!!

    Måste bara dela med mig av vad som hände i natt.. Jag (kvinna) fick utlösning. Vaknade vid tretiden o va otroligt kåt. Tog min lilla rosa favorit o det dröjde inte länge förrän jag va nära- strax därefter föjlde en helt fantastisk orgasm, som tog mej till himmelriket. Dessutom så sprutade jag .. hihi.. Jag har aldrig haft svårt för att få orgasm, men detta var något i hästväg. Det var så skönt att jag inte kunde sluta ... så hände det igen ....

    Någon mer som varit med om detta tidigare??

    kram

  • Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!
  • Anonym (Gr8)

    Till och med jag som karl är avundsjuk på dig. Önskar min fru lika stora orgasmer.

  • Hyacinta

    JO, jag har vart med om det.... Flera gånger, det är underbart!

  • Anonym (nöjd)

    ahh äntligen ngn hoppas jag kan kommma ihåg hur jag gjorde nästa gång hihi

  • Anonym

    låter härligt! grattis  själv hade jag sex igår . första gången nykter på mååånga månader..

  • Hyacinta

    Jag blev väldigt förvånad första gången, det var för några år sedan. men det gäller för mig att "slappna av på rätt sätt" svårt att förklara, det bara sker.

  • Anonym (nöjd)

    jag här igen... va bara tvungen att testa igen! Försökte memorera hur jag gjorde. Precis innan det riktigt gick, tog jag bort handen och liksom "tryckte på"...Tänk att jag funnit himmelriket - vänta bara tills min man kommer hem

    puss på er Äntligen kan jag få ge igen på min man

  • Anonym (kille)

    går gärna berätta hur du gjorde, så kanske kan försöka få min tjej att få likadant =)

  • Anonym (nöjd)

    Till "kille" :

    okej, jag ska försöka förklara, (hoppas bara inte ngn anmäler mitt inlägg om jag är för detaljerad)..

    Jag använder mig av en liten stimulator som jag "kör" på pärlan När jag känner att jag är väldigt nära till orgasm så "kryster" jag till liksom, som om jag vill ha ut en snabb kissstråle. Givetvis är det inte urin som kommer ut Precis innan jag kryster/trycker till och jag e väldigt nära så känns det precis som om jag ska kissa...svårt att förklara detta hmm... ibland fortsätter jag stimulera klitoris - hela orgasmen blir starkare då än om jag slutar i den stund jag ska till att spruta ...

    Har läst att många får fontänorgasm endast genom att stimulera g-punkten väldig intensivt och sen krysta/trycka till..

    förstår du???

Svar på tråden kvinnlig utlösning!!!