• neo78
    Äldre 6 May 12:14
    2111 visningar
    6 svar
    6
    2111

    Aktiva Hemmaföräldrar i Stockholm

    Jag hoppas jag inte gör något forumfel nu eftersom jag postar det här men eftersom vi bara är några föräldrar som vill hitta på lite skoj tillsammans borde det väl vara okej att efterlysa andra föräldrar som har valt att vara hemma med barnen längre (av olika anledningar) och vill träffas och hitta på saker med barnen tänkte ta tag i saker och skapa en grupp där vi träffas, fikar, pysslar, leker och så vidare.

    Alltså ni som är hemmaföräldrar (I Stockholm) och vill hitta på saker på vardagarna, hör av er till mig eller kika på vår
    hemsida www.hemmamedbarn.nu där vi försöker hitta andra hemmaföräldrar som vill vara med. Vi tänkte ha en första träff den 16:e maj och jag hoppas att det blir många som vill komma.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-10 11:27:35:
    alltså det är svaret på huvudinlägget som är stötande:(
    ,vh Magdalena

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-10 11:28:46:
    eh nu blev det fel föregående skull eju hamna i en annan tråd :(

  • Svar på tråden Aktiva Hemmaföräldrar i Stockholm
  • niiile
    Äldre 10 May 17:45
    #1

    Hej Hej!

    Spännande :) Hur många är ni och vilken ålder är det på barnen =)

    Vi är lite smått uttråkade, både sonen och jag! Vill att det skall hända mer om dagarna :)

  • neo78
    Äldre 11 May 00:25
    #2

    Svarar i din gb

  • doddit
    Äldre 12 May 19:20
    #3

    Jag undrar väl lite samma saker som niiile Hur många är ni och vilken ålder är det på barnen?

    Har en son på 2,5 som säkert skulle vilja ha lite lekkamrater

  • neo78
    Äldre 12 May 22:46
    #4

    Ja vi är ju väldigt nystartade just nu nio medlemmar med barn från 8 mpnader till tolv år. Maila info@hemmamedbarn.nu om ni vill var amed :)

  • Valand­ur
    Äldre 24 Apr 08:15
    #5

    Eftersom det här är den första träffen som dyker upp på google när man söker på Hemmaföräldrar Stockholm så vill jag passa på att rekommendera Facebookgruppen "Hemmaföräldrar i Stockholm" - en mycket aktiv grupp med träffar flera gånger per vecka!

  • Äldre 9 Sep 12:14
    #6

    Puffar upp den här tråden igen!

    Är det någon hemmaförälder med barn kring ett /två år som är intresserad av att låta barnen träffas och leka?

    Bor i Bro utanför stockholm, men kan mötas upp mer centralt.:)

Svar på tråden Aktiva Hemmaföräldrar i Stockholm