• Anonym (frågv­is)
    Äldre 10 May 12:27
    496 visningar
    20 svar
    20
    496

    Kan tankar få den att slakna?

    Är det någon här som varit med om att en kille inte "får upp den" eller att han får upp den men slaknar ganska snart trots att han är tänd. I situationen var han otrogen mot sin flickvän och hävdar att det kändes väldigt ovant att vara med någon annan...

    Vad tror ni? Kan man vara tänd trots att man inte lyckas få stånd? Kan tankar på att man bedrar sin flickvän få den att slakna trots att man egentligen vill ha sex?

    Tips från killar mottagets tacksamt =)

  • Svar på tråden Kan tankar få den att slakna?
  • Anonym (T)
    Äldre 10 May 12:28
    #1

    Klart den kan slakna trots att killen är tänd!

  • målvak­ten
    Äldre 10 May 12:30
    #2

    Det är inte omöjligt.

    Mycket ångest kan skapa många problem.

    Om han nu sa att han var ovan och tänkte på vad han höll på att göra mot sin flickvän så är det mycket möjligt att det är däför den inte vill.

  • Amaron­e Classi­co
    Äldre 10 May 12:31
    #3

    Jodå, det tror jag mycket väl.

    Det sägs ju ibland att killar tänker med "den", och i det här fallet verkar det som att "den" tänkte åt honom när han var på väg att göra något han inte borde.


  • Erasmu­s
    Äldre 10 May 12:32
    #4

    Ja..är man distraherad av tankar - och här är det ju frågan om obekväma sådana om en flickvän också - så kan ståkuken säkert fly sin kos.

    Frid/E.

  • Anonym (frågv­is) Trådstartaren
    Äldre 10 May 12:35
    #5

    Han var verkligen väldigt noga med att påpeka att han var väldigt tänd på mig, men jag sa att jag jag förstod (hade själv en del tankar på hans flickvän) och att vi kunde sova ihop bara och göra ett nytt försök när han gjort slut med henne.
    Jag har dock aldrig varit med om något liknande förut, men det kanske är för att jag aldrig träffat en kille med samvete?

    Finns det några killar som varit med om något liknande?

  • Anonym
    Äldre 10 May 12:39
    #6

    men varför är du med en kille som redan har flickvän? har DU inget samvete?

  • Äldre 10 May 12:41
    #7

    Jo men klart att tankar kan styra det där, vet man ju själv ibland när man vart jätte tänd och sen börjat tänka på nåt annat och inte alls vill längre.
    Men varför ha sex med en som har flickvän? Riktigt lågt, varför inte från början väntat tills dom gjort slut?

  • Anonym (frågv­is) Trådstartaren
    Äldre 10 May 12:51
    #8

    Nej, inget dåligt samvete alls faktiskt. Förhållandet är redan över, det är bara det att hon inte vet om det det ännu. Vi hade planerat att vänta tills nästa vecka när han gjort slut med henne men vi kunde helt enkelt inte hålla oss ifrån varandra. Så här i efterhand är jag dock ganska glad att vi inte lyckades ha sex, inte för att det egentligen gör någon skillnad rent moraliskt...

    Ang sexet så blev jag först lite förvånad men jag tar det nu som ett tecken på att han inte är typen som knullar runt, för det skulle han inte kunna rent fysiskt.

    Några killar som varit med om något liknande? Det behöver inte vara otrohet utan någon som kanske tänkt på svärmor under akten och inte kunnat behålla ståndet?

  • Äldre 10 May 12:53
    #9

    Men eftersom hon inte vet om det än så är det väl fel? :S

  • Äldre 10 May 12:54
    #10

    " Förhållandet är redan över, det är bara det att hon inte vet om det det ännu."

    Ahem. Jag tror att du överlever att vänta tills förhållandet de facto är över. Annars kanske du blir utnyttjad av någon som inte alls vill lämna sin nuvarande.

    Tålamod. Om han inte är villig att vänta på dig tills hans gamla relation är över, är du i alla fall bara ett stycke kött för honom, och då kan du nog hitta bättre själar att ha sex med.

    Men det är ditt liv förstås...

  • Äldre 10 May 12:55
    #11

    Nu glömde jag svara på frågan... Ja, klart den kan slakna. Finns inga regler eller lagar om när, var eller hur penis slaknar. Kan vara av vilket skäl som helst, och behöver inte ha ett dyft att göra med attraktion. Kan nog till och med vara så att den slaknar för att någon är FÖR attraktiv. Gammal hederlig prestationsångest.

  • Anonym (frågv­is) Trådstartaren
    Äldre 10 May 17:06
    #12

    Vi kommer inte att ses igen förrän han gjort slut, det är redan bestämt. Jag åkte och träffade honom med de bästa intentioner hade definitivt inte planerat att hoppa i säng med honom.

    Ang sexet så menade han på att vi redan gått över gränsen genom att hångla med varandra så att om vi hade sex också så skulle det egentligen inte förändra något. Han har inga planer (säger han) på att stanna med henne och inte heller några planer på att berätta för henne att han träffat en annan i det här skedet vilket jag tycker är ganska klokt innan vi ens vet om vi vill vara ihop eller inte.

    Verkar som ni killar har ganska mycket schå med er lille vän...

  • Anonym (frågv­is) Trådstartaren
    Äldre 10 May 21:48
    #13

    Puff =)

  • Anonym
    Äldre 10 May 22:45
    #14

    Klart den kan det! Mycket tankar och grubblerier kan få den hårdaste att slakna..

  • Anonym (kille­)
    Äldre 11 May 00:32
    #15

    jo vistt kan den det.
    tänker man på något trist under akten så kan ju hela känslan försvinna just då och då går han till baka till viloläge.....

  • Anonym
    Äldre 11 May 08:50
    #16

    Min sambos kan ibland slakna även när han är som mest upphetsad men för honom handlar det om prestice ångest, han får för sig att han kan bättre och att jag inte är riktigt nöjd, kan ju säga att han är helt underbar i sängen så jag förstår inte riktigt att han får ångest över det

  • Öyvind
    Äldre 11 May 09:09
    #17

    ts på killen ...gärna det är A och O

  • Öyvind
    Äldre 11 May 09:10
    #18

    ålder ...sorry glömde

  • Anonym (frågv­is) Trådstartaren
    Äldre 11 May 09:34
    #19

    Undrar du hur gammal han är?
    Han är snart 26 och har varit ihop med sin tjej i lite mer än 4 år.
    Han är alltså inte oskuld eller oerfaren på det sättet.

  • Anonym (Wtf)
    Äldre 15 Jan 17:43
    #21

    Varför väcker längdtjejen upp en massa urgamla trådar om slaka kukar?

Svar på tråden Kan tankar få den att slakna?