• Tessidess

    Någon som går eller gått hos Dr Nie?

    Är det ngn här som går eller har gått hos Dr Nie? Vore kul att höra hur det går/gick!
    Teres

  • Svar på tråden Någon som går eller gått hos Dr Nie?
  • Tessidess

    Ingen här? Så många som går eller gått hos henne för att bli gravida måste det väl finnas ngn *hoppas*

  • Felicia34

    Ej gått hos henne men hon finns på Lilla Essingen.

  • Tessidess

    Dr Nie finns på Stora Essingen, Essingeringen 12.

    Jag har gått hos henne i ett år nu, drygt, från början för fibromyalgi och utbrändhet. NÄr jag började bli symtomfri i sluet på förra året började hon även att behandla mig för att kunna bli gravid. Har PCO`s så det försvårar lite.

    Efter 5 månaders uppehåll var jag helt slut och mådde dåligt igen, igår kom jag hem från en veckas behandling och mår sååå bra!!!

    Det vore så kul att följas åt några stycken.

  • tomcar1

    Tesidess...bor du i Stockholm ? Känns lite långt att åka, men å andra sidan vad gör man inte. Får fundera på detta.
    Mvh tomcar1

  • Tessidess

    Det är såklart lite krångligt om man inte bor i stockholm. Folk åker dock från hela landet och även utomlands ifrån. Vet att ngn på gatan där hon bor hyr ut en liten lägenhet i en villa, tror att det är till folk som vill komma en vecka eller så, på behandling. Man kan ju bo på vandrarhem lite utanför stan och ta tunnelbana och tvärbana till henne. Det ligger ju centralt så att det är lätt att komma dit.

  • ambica

    Hej jag provade akupunktur för första gången förra cykeln (utan resultat). Det var en rätt obehaglig uplevelse och de ville at jag skulle tvinga i mig konstiga och vidriga örtavkok a 40 för 4 dagar (helst mer men jag vägrade).

    Nej jag har inte varit hos Nie men har hört talas om doktorn redan innan jag började försöka skaffa barn. Själv tog jag några på ringvägen bara för att det var nära hem.

    Har du ngt nr eller andra referenser till denna läkare? Var ha du hört om Nie?

  • fjällis

    Hej.

    Jag har precis varit på min första kur hos Nie. Hon är helt underbar! Man får vara beredd på en del väntan men det är det värt. Om det lyckas eller inte kan jag inte svara på för jag väntar ännu på ÄL...men jag hoppas och håller tummarna.

    Kram Fjällis

  • Tessidess

    Håller tummarna för dig Fjällis Visst är Nie en oerhört vacker människa. Hon vet vad hon gör om man säger så

  • Tessidess
    ambica skrev 2007-06-11 22:12:29 följande:
    Hej jag provade akupunktur för första gången förra cykeln (utan resultat). Det var en rätt obehaglig uplevelse och de ville at jag skulle tvinga i mig konstiga och vidriga örtavkok a 40 för 4 dagar (helst mer men jag vägrade).Nej jag har inte varit hos Nie men har hört talas om doktorn redan innan jag började försöka skaffa barn. Själv tog jag några på ringvägen bara för att det var nära hem.Har du ngt nr eller andra referenser till denna läkare? Var ha du hört om Nie?
    Såg inte att du frågade om nummer till henne. Sorry. Mottagningen är på Essingeringen 12 tfn: 08-657 88 87 kl: 13-15 vardagar har hon telefontid.

    Jag har gått hos Nie i ett år som jag skrev ovan. Jag har träffat väldigt många kvinnor som blivit gravida under den här tiden hos henne. Det har ju varit många långa samtal. Många har provat allt och ingenting har fungerat men när dem sökt hjälp för att balansera sig och fått hjälp med sina problem som oftast är utebliven ÄL så har det funkat. Hon är verkligen en levande legend som ngn skrev i ett inlägg i en annan tråd. Är det någon som kan hjälpa dig med TCM så är det hon.
  • tomcar1

    Hej !
    Har skrivit brev till henne och gjort förfrågan utifrån min och makens situation , men tyvärr ej fått svar : (

    Mvh tomcar1

  • Tessidess

    tror du får vänta väldigt länge på svar om hon ens hinner svara. hon arbetar 7dagar i veckan, året runt, på helger, midsommar, jul osv. från 8 på morgonen till 23-24 på kvällen. Du får ringa och beställa tid för undersökning. Då först kan hon svara på om hon kan hjälpa er.
    Lycka till
    Kram

  • Sange1
    Tessidess skrev 2007-06-04 12:16:56 följande:
    Dr Nie finns på Stora Essingen, Essingeringen 12.

    Jag har gått hos henne i ett år nu, drygt, från början för fibromyalgi och utbrändhet. NÄr jag började bli symtomfri i sluet på förra året började hon även att behandla mig för att kunna bli gravid. Har PCO`s så det försvårar lite.

    Efter 5 månaders uppehåll var jag helt slut och mådde dåligt igen, igår kom jag hem från en veckas behandling och mår sååå bra!!!

    Det vore så kul att följas åt några stycken.

    Hej!

    Har du blivit av med din fibro? Hur yttra sig din utbrändhet?
  • Paok4ever

    Dr nie är makalös,hon håller d hon lovar ,garanterat från en 32 årig kvinna som ej kunde få barnpå naturlig väg ,jag försökte med min man i 8 år samtmed ivf o Sophiahemmet ,men efter2 besök hos nie sa hon att det var klart :jag var "mottaglig" o jajamän ,en pojke kom 10 mån senare :),kan även tillägga att hon sa att det fanns en liten baksida med önskemålet ,och det var mycket höga /ev extrema mens smärtor ,d stämde det med,men d kan jag hörna acceptera /n

Svar på tråden Någon som går eller gått hos Dr Nie?