• Anonym (fastbunden)

    Fastbunden i sängen???någon mer som tycker om de???

    Min man tycker om att bli fastbunden när vi har sex...
    Han vill att jag binder fast honom i sängen och så ska jag suga av honom eller rida han tills han kommer jag får bestäma vilket jag vill göra....

    Är de någo mer som tycker om att bli fastbunden??
    Han har provat på mig men jag får panik avskyr de men gör de gärna på min man

  • Svar på tråden Fastbunden i sängen???någon mer som tycker om de???
  • Anonym

    Min sambo vill visst det mer än något..men inte jag..

  • Anonym (lika här)

    Jag binder min älskling å han älskar d,särskilt när jag får göra vad jag vill m honom Fsat själv gillar jag inte att bli bunden,vill gärna ha kontrollen,hihi

  • Anonym

    ett tips som gör min kille gaaaalen är att mitt i den vildaste ridningen stanna upp och bara knulle yttersta yttersta delen av ollonet. sen helt plötsligt ta hela några snabba gånger, sen fortsätta göra ytligt", gärna varva med att ta hela låååångsamt.

    sen variera allt det här så att han inte har nån aning om vad som kommer näst, älskar det när han gör det på mig med, vet knappt vad jag heter när han gör så :D

  • Anonym (tie you up)

    Min sambo gillar det mycket! Men inte för ofta, o inte förberett så hon vet om det.

    Använder kläder, bälten, handbojor för att sätta fast. Ögonbindel ibland.

    Brukar sätta på ögonbindeln först! Då vet hon vad som är på G... mer spännande så säger hon.

  • Anonym (fastbunden)

    ÅÅåååå vad glad jag blir att veta att ni andra oxå gör de på er partner....

    Har även binda fast honom i en stol....de tyckte han oxå om ,de fick han i present när han fylld år....hi hi

  • Anonym (kan ja me!)

    ett gammalt rent slitet lakan i breda remsor funkar utmärkt att binda med. bara de här att "retas" lite brukar TÄNDA ENORMT, kanske att börja suga av lite, retas lite med tungan mot ollonet osv, smeka lite lätt o bara retas lite, sen de som nån skrev innan om att rida... börja mjukt o lugnt o testa sig fram lugnt är mitt tips... hoppas alla som känner för de lyckas...

  • Anonym (ug)

    Japp! Min man binder mig. Bdsm är trevligt... tycker vi...

Svar på tråden Fastbunden i sängen???någon mer som tycker om de???