• New Red Wave
    Äldre 8 Jun 16:36
    13522 visningar
    103 svar
    103
    13522

    Jobbigt att vara FÖR snygg?

    Japp, jag vänder mig till dig som tycker att du är RIKTIGT snygg. Upplever du det enbart possitivt, eller kan det även finnas nackdelar? Vad tycker DU?

  • Svar på tråden Jobbigt att vara FÖR snygg?
  • Sara Li
    Äldre 8 Jun 16:40
    #1

    Denna tråd sparar jag, ska bli riktigt intressant att läsa alla svar!


    Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • Valkyr­iah
    Äldre 8 Jun 16:41
    #2

    lägger jag också i favoriter


    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • New Red Wave
    Äldre 8 Jun 16:42
    #3

    Ja jag hoppas någon vill dela med sig av sina erfarenheter.

  • azofia
    Äldre 8 Jun 16:44
    #4

    Mitt problem är att jag tycker jag är skitsnygg men ingen annan verkar inse det..

    Nä men allvarligt talat, är också nyfiken på svaren i denna tråd.

  • Sara Li
    Äldre 8 Jun 16:44
    #5

    Är det verkligen någon som säger det om sig själv, att "jag är så jäääääkla snygg, och åååh vad det är jobbigt!"?


    Mamma älskar Tove född 06-10-06
  • sussie­gull
    Äldre 8 Jun 16:46
    #6

    jag tycker nog inte att jag ar RIKTIGT snygg men ser val ganska bra ut enligt mig sjalv. det positiva med det eller att vara tjej over huvud taget ar att jag ofta far komplimanger (senast var i en mataffar i gar) man erbjuder mig att ga fore i en ko,jag far sittplats i tunnelbanan, (ngn snall kille erbjuder sig) jag far gratis drinkar ibland nar jag gar ut..kanske ar detta for att jag ar a:tjej, b: bor i London dar manga killar ar gentleman!jag jobbar i ett omrade dar manga gar kostymkladda och ser ganska snygga ut och jag flirtar eller tittar pa nagon sakert varje dag och kanske far ett leende tillbaks, san't tycker jag bara ar kul!
    det jobbiga ar kanske att nar killar tittar eller sager hej/visslar sa ar man liksom aldrig 'speciell' eller 'utvald', dom sager det till alla tejjer som gar forbi, sa man (jag) tar det inte alls pa allvar utan tanker mer 'titta inte pa mig!'.
    eller om jag gar pa gatan och inte ler eller ser glad ut sager nagon 'le lite at mig' eller nagot sadant fjantigt. jag tycker helt enkelt inte om nar folk tittar pa mig. det ar nog mest positivt tror jag. jag jobbar som receptionist och ar 'ansiktet utat' och jag tror inte jag hade fatt detta jobbet om jag hade vart betraktad som ful, simple as that.

  • Äldre 8 Jun 16:47
    #7

    *lägger i favoriter* Jag har haft klasskompisar som tyckt de var FÖR snygga och led av det

  • Fru U
    Äldre 8 Jun 16:48
    #8

    Jag tycker jag ser okej ut men många verkar tycka att jag ser jätteheltfantastisktunderbar ut och det är faktiskt ganska jobbigt när jag märker att andra stirrar eller som vid ett mycket märkligt tillfälle då en kompis mamma hade pratat flera gånger om hur vacker jag var (hur kul är det för min kompis att höra, ens mamma ska tycka att man själv är vackrast, tilläggas bör att detta var när vi båda var typ 30år)


    Live and let live
  • New Red Wave
    Äldre 8 Jun 16:51
    #9

    Kul att ni berättar tjejer! Uppskattar detta!

    Själv fick jag alltid höra att "åh, hon är sååå charmig". Jag ville ju vara snygg.....

  • Sara Li
    Äldre 8 Jun 16:53
    #10

    Fru U - Bara för att din kompis mamma sa att du är vacker behöver ju inte det betyda att hon inte tycker att hennes dotter är det...


    Mamma älskar Tove född 06-10-06
Svar på tråden Jobbigt att vara FÖR snygg?