• Maximia

    Ska flytta till Varberg/Trönninge :-D

    Eller närmare bestämt Trönninge Bor nu i Göteborg och kommer nog att sakna storstan när vi sticker... Har en liten Max på 2 år snart och väntar nästa barn den 9/9, ungefär samtidigt som vi ska flytta in i huset Kan bli spännande... Max har fått dagisplats som tur väl är Tänkte bara kolla om det finns fler från Varberg eller Trönninge som har lite tips o råd eller lust med fika i mysiga Varberg.Hade varit kul att träffa lite nytt folk när man ska flytta. Ha det bra!

  • Svar på tråden Ska flytta till Varberg/Trönninge :-D
  • thisismylife0

    Här är en varbergare. Eller ja, jag bor strax utanför i Tvååker men det är ju inte direkt några avstånd. Hur kommer det sig att ni flyttar hit?
    Trönninge är verkligen fint, har ni köpt något av de nybyggda husen där ute eller?


    *Lev varje dag som om den vore den sista*
  • Maximia

    Hallåj! Glömde visst av att jag hade skrivit här.... Vi flyttar neråt kusten för det är ju så dyrt runt Göteborg,Men vi ska flytta in i ett av de nybbyggda i Trönninge så det blir spännande...Sambon jobbar i Varberg så det blir ju bra och jag ska ju va mamnmaledig ett tag hade jag tänkt Inflytt och bebis i september!! Tufft schema Kollade även hus i Tvååker i början men det blev aldrig av sen. Kul att träffa lite folk från Varberg och kanske fika eller nåt Fika gör man väl aldrig för mycket Ha det så bra!

  • Fru Stjärna

    Jag bor i Trönninge i Varberg. Välkommen hit!!! Vi trivs jättebra och flyttade hit för drygt ett år sedan från Uppsala. Bättre ställe att bo på finns inte, särskilt på sommaren!!! Har du några konkreta frågor så kan jag svara!

    //Lisa


    Mamma till Rasmus (04) och Kasper (06)
  • Nlieh

    Hej! Roligt att ni ska flytta till Varberg. Är det till de nya lägenheterna/radhus/villa? På området Pilgläntan? Är själv från Varberg men bort just nu på annan ort. Intresserad av att flytta tillbaka igen. 

  • Nlieh

    Hej! Roligt att ni ska flytta till Varberg. Är det till de nya lägenheterna/radhus/villa? På området Pilgläntan? Är själv från Varberg men bort just nu på annan ort. Intresserad av att flytta tillbaka igen. 

Svar på tråden Ska flytta till Varberg/Trönninge :-D