• ModerBlå

    Vad är det äckligaste av detta du gjort?

    Moderblå har skittråkigt och startar en sjuk omröstning

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-27 00:28:50:
    Hummm ingen vågar förstås svara på denna omröstning

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det äckligaste av detta du gjort?
  • Mysluvan
    Timse skrev 2007-06-27 01:01:46 följande:
    Godnatt på er *skrattar fortfarande*
    Natti natti, jag är lite rädd att lägga mej nu, vill inte drömma om barn och kråkor.
    Många är kallade, få är utvalda.
  • ModerBlå
    angelcry skrev 2007-06-27 01:07:21 följande:
    jag har gjort mycket värre saker
    vad har du gjort för äckligt då?
  • Monika1986

    När jag var liten så hade vi hund. Han fick fästingar ibland. Och när vi inte hunnit tagit bort dom innan dom var "klara" så trilla ju dom ner på golvet å såg ut som blåbär. Jag tycker om blåbär... Tur att mamma hann se att det nog var bäst att ta ut den innan jag började tugga ^^

  • hobnob

    FY F-N vad många äckliga människor det finns! 33,12% har svarat att de käkat snorkråkor!!! Jag spyyyyyyyyyyyyr!!!!

  • Neeaa

    Äckligt, men då man är liten så måste man liksom provsmaka på allt! Jag har även ätit matrester på resturang, men typ av min sambo eller kompis bara. Det är ju inte så äckligt..

  • BF 2008 02 23

    wohooo jag är inte den enda som haft en mycket trevlig kväll nån gång ser jag hehehe

  • Polgara

    Inget av dessa alternativ. Har bacillskräck...eller nej jag är normal nog att inte göra så där helt enkelt.

  • obbols

    jag har spytt ner folk med, men det var ju inte så äckligt för mig haha! Valde kråkorna, gillade såna när jag var liten, men nu spyr man ju bara man tänker på det! HUUUUA

  • Jambosana

    Bajsat på mig... INTE KUL!
    Var ruggigt magsjuk på semester i Tunisien (det är därför jag alltid trashar det landet i alla resetrådar) och hann inte till toaletten. Då var jag 28 år.

  • glasbubblan

    Här är en till som varit lite i magsjukaste laget... (Turkiet var boven i dramat den gången)

  • Hemliga 72an

    Var magsjuk för ett tag sedan och hann inte hela vägen fram! Äckligt! *skäms*

  • SweetStarAngel

    Bajsat på mig som vuxen. Blir så när man är sjuk. Har tack och lov bara hänt 2ggr.


    Lycklig fru, mamma och hundägare
  • Nibble123

    Dethär är äckligt eller inte vet jag ni får bestämma själv vad ni tycker.

    Joo alltså jag tycker om att bita på mina fingrar på ändan av fingrarna sliter lös skin flisor/bitar med tänderna har jag varit "obiten" på fingrarna i flera dagar och klippt naglarna då "går" det riktigt bra att bita typ skinnet är fram och slipper bra med tänderna åt det.

    Jag börjar bita hugger tänderna i skinnet och det låter tyst crunch och känns när tänderna far en bit ner i torra skinnet och det blir en skinbit och biter mera en till skinbit blir lös till sist har jag en rand med skinbitar hängandes på ändan av fingertoppen äckligt är det då leker jag och pillar lite på skinbitarna till jag sliter lös de med tänderna och "spottar" dem på golvet.

    Jag njuter att bita känns så bra "satisfying" att bita känner detdär crunchet och när tänderna far in i skinnet det är en dåligt vana som är svår att komma ifrån

Svar på tråden Vad är det äckligaste av detta du gjort?