• teambe
    Äldre 29 Jun 11:22
    10376 visningar
    11 svar
    11
    10376

    Leksaksfärja att lasta bilar på

    Har någon sett en sådan? Och vet av vilket märke eller var mankan köpa det? Evigt tacksam i så fall!!!

  • Svar på tråden Leksaksfärja att lasta bilar på
  • Äldre 29 Jun 11:27
    #1

    Jag såg det häromveckan på ngn nätsida, skall se om jag hittar vilken....

  • Äldre 29 Jun 11:30
    #2

    Hittade den
    www.loppanopiraten.se/shop/
    under lekasker & fordon

    Den är jättefin, hoppas det var en sådan du menade, vill köpa den o ambulasnen til sonen!

  • teambe
    Äldre 29 Jun 11:34
    #3

    Seg sida, den vill inte ladda (eller seg dator ;). Jag hoppas den kommer fram snart

  • Äldre 29 Jun 11:37
    #4

    aj då, den är snabb för mig iaf....

  • teambe
    Äldre 26 Jul 18:18
    #5

    puff! Lovali: har ännu inte fått upp sidan...

  • Tjorve­niSkån­e
    Äldre 26 Jul 20:13
    #6

    Finns som tillbehör till Brios järnväg - finns även bilar som tillbehör inte bara tåg.

  • Äldre 23 Jul 07:03
    #7

    Puff. Gammal tråd men jag är också på jakt efter en leksaksfärja där man kan lasta småbilar på. Någon som sett något liknande?

  • Äldre 25 Jul 06:43
    #8

    Coop har haft en enklare typ sandlådeleksak, med lyftbart däck så det gick att köra ner bilar under däck

  • Äldre 25 Jul 17:01
    #9

    Jag köpte en playmobil 5127 till min son för ett par år sedan - bra kvalitet och mycket nöje har den gett. Flyter också och går att köpa motor till. Dyr dock.....

    Siku som gör små leksaksbilar av god kvalitet verkade också ha en modell när jag kollade snabbt på amazon.de. Såg liten ut, som deras bilar så klart, så passar ju dåligt om bilparken är av varierande storlek. Playmobil bilar är stora så den färjan lastar många små.... :)

  • Äldre 25 Jul 17:02
    #10

    Jag köpte en playmobil 5127 till min son för ett par år sedan - bra kvalitet och mycket nöje har den gett. Flyter också och går att köpa motor till. Dyr dock.....

    Siku som gör små leksaksbilar av god kvalitet verkade också ha en modell när jag kollade snabbt på amazon.de. Såg liten ut, som deras bilar så klart, så passar ju dåligt om bilparken är av varierande storlek. Playmobil bilar är stora så den färjan lastar många små.... :)

  • Äldre 27 Jul 06:31
    #11
    Autobahn skrev 2018-07-25 17:02:25 följande:

    Jag köpte en playmobil 5127 till min son för ett par år sedan - bra kvalitet och mycket nöje har den gett. Flyter också och går att köpa motor till. Dyr dock.....

    Siku som gör små leksaksbilar av god kvalitet verkade också ha en modell när jag kollade snabbt på amazon.de. Såg liten ut, som deras bilar så klart, så passar ju dåligt om bilparken är av varierande storlek. Playmobil bilar är stora så den färjan lastar många små.... :)


    Tack för tipset med Playmobil. Hade varit perfekt! Verkar dock inte finnas till försäljning längre. Får väl se om jag mot förmodan lyckas hitta den begagnad.
Svar på tråden Leksaksfärja att lasta bilar på