• Metropolis Diana

    Travian Tråden!

    Finns det fler som spelar Travian på internet??

    Här kanske vi kan samlas!

    :)

  • Svar på tråden Travian Tråden!
  • Allinug
    Metropolis Diana skrev 2007-07-09 20:29:30 följande:
    Är vi? På vilken server? :)
    s3
    Mamma till Björn 030812 (v.38+4) och Adrian 070126 (v.38+2)
  • Metropolis Diana

    Hoppas jag innte, jag pysslar för fullt med travian...

  • Dino78

    Jag skapade en by men det är inget för mig, men Beggo13 är min sambo och han typ bor på Travian sälv...sitter alla vakna timmar vid det där spelet
    Han har en herrans massa byar, såg att han har en by som är döpt efter mig: Dinoville


    DIF i själ och hjärta
  • Anónimo
    Dino78 skrev 2007-07-16 00:09:30 följande:
    Jag skapade en by men det är inget för mig, men Beggo13 är min sambo och han typ bor på Travian sälv...sitter alla vakna timmar vid det där speletHan har en herrans massa byar, såg att han har en by som är döpt efter mig: Dinoville
    Men jag hittade Dino78 som har en by som heter  Dinoville Det är inte du då Dino?
    Men ingen sådan by som heter så till Beggo13.

    Nu har vi verkligen gått in i slut spelet och det är rätt sköj
  • Dino78

    Jag fixade ju konto som Dino78 och det kan ju hända att sambon sköter min by för att han tyckte synd om den då!
    Han är iaf Beggo13 och finns på massa olika servrar, svensk, engelsk och holländsk samt en del som går snabbare och allt vad han babblar om. På nån av sidorna heter alla byar som våra katter och forna katter och min pappas katter etc.


    Anónimo skrev 2007-07-16 00:17:55 följande:
    Men jag hittade Dino78 som har en by som heter  Dinoville Det är inte du då Dino?Men ingen sådan by som heter så till Beggo13.Nu har vi verkligen gått in i slut spelet och det är rätt sköj
    DIF i själ och hjärta
  • Anónimo

    Heheh det hörs att han är en äkta travian spelare När man börjar att tycka synd om byarna så
    Hur kommer det sig att inte du fastnade för spelet Dino? Det är skit skojigt Jag känner att jag är helt fast i det hehehe

  • Dino78
    Anónimo skrev 2007-07-16 00:50:25 följande:
    Heheh det hörs att han är en äkta travian spelare När man börjar att tycka synd om byarna så Hur kommer det sig att inte du fastnade för spelet Dino? Det är skit skojigt Jag känner att jag är helt fast i det hehehe
    Har aldrig varit mycket för strategi och så har jag inte tid. Tänk om jag med fastnade...stackars vår dotter
    DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Travian Tråden!