• lillro­ttis
    Äldre 12 Jul 20:21
    590 visningar
    6 svar
    6
    590

    Hur gör jag??

    Kan någon vänlig själv hjälpa mig??

    Jag försöker leta efter en skiva med Nicke å Mojje som heter tjabba tjena hallå, men ja hittar den inte någonstans, har kollat cdon och ginza.

    Vart mer kan ja leta??

  • Svar på tråden Hur gör jag??
  • lillro­ttis
    Äldre 12 Jul 20:27
    #1

    puff§

  • lillro­ttis
    Äldre 12 Jul 20:44
    #2

    ingen vänlig säl som vill hjälpa??

  • Äldre 12 Jul 21:35
    #3

    cdon.com finns en CD som heter Tjabba Tjena igen som musik CD sedan finns det en spel CD som verkar heta Tjabba Tjena Hallå
    Båda med Nicke och Nilla


    lillrottis skrev 2007-07-12 20:21:09 följande:
    Kan någon vänlig själv hjälpa mig??Jag försöker leta efter en skiva med Nicke å Mojje som heter tjabba tjena hallå, men ja hittar den inte någonstans, har kollat cdon och ginza.Vart mer kan ja leta??
  • Äldre 12 Jul 21:41
    #4

    Om du bara är ute efter låten Tjabba Tjena Hallå så finns den på
    Absolute Kidz 2 men det verkar som den CD har utgått ur sortimentet men finns kanske på loppis, eller Tradera eller nåt..


    lillrottis skrev 2007-07-12 20:21:09 följande:
    Kan någon vänlig själv hjälpa mig??Jag försöker leta efter en skiva med Nicke å Mojje som heter tjabba tjena hallå, men ja hittar den inte någonstans, har kollat cdon och ginza.Vart mer kan ja leta??
  • Äldre 12 Jul 21:53
    #5

    Och på Tradera finns CD:n "En Skiva" med Nicke och Mojje på auktion nu ..

    CD ska innehålla: Tjaba tjena hallå. - Rappa pappa. - Känge känguru. - Barnväktarna. - Flirta. - Bananerna. - Tuff tuff. - Hokus pokus. - Dogge. - Carina. - Kär. - Tjejbaciller. - Kossorna. - Natti natti

    Men kolla av det med säljaren så att det är rätt låtar

    Nu ska jag inte skriva mer i denna tråd!

  • Tue 15 Oct 2019 10:55
    #6

    Second hand.

Svar på tråden Hur gör jag??