• Sallybally

    latex-kläder

    Hejsan svejsan!

    Någon som vet var man kan köpa "inte-så-jävla-dyra" Latex-kläder??

    Jag tycker det är skitsnyggt! 

    Har kollat på de flesta sex-leksak-sidorna på Nätet. Men där e mest skit, och de flesta storlekar är One Size och det funkar oftast inte för mig.

    Jag har en sida; http://www.westwardbound.com/
    Men där är det verkligen svindyrt!

    Någon som vet nån annan bra sida?????

    Hör av er tjejer! ...eller killar om ni vet.

  • Svar på tråden latex-kläder
  • Razzla

    Min kompis har miljoner olika kataloger i sin butik. Kolla lustgården.se de är en sån butik hon har

  • Anonym (Snipan)

    Lustjakt.se har latexkläder.
    Där finns one size samt mindre storlekar (s/m),inga stora storlekar dock. (kunde inte utläsa din storlek i ditt inlägg).
    De har jättebra priser också. Själv har jag köpt Lädersetet för 699kr och det är kanon! - Helt otroligt mjukt läder och till det låga priset också.

  • Sallybally

    Njae, jag har kollat dem sidorna, där är bara fula kläder tycker jag. Eller så är storlekarna för stora.

    Men jag har hittat en annan sida, fast det är inte Latex-kläder, men FY FAN va snygga kläder där finns!

    www.3wishes.com

    Men tyvärr så kostar frakten nästan mer än plagget.

    Synd, annars hade jag handlat loss!

  • Anonym (Snipan)

    Det var inte kul att du tycker att jag har köpt fula kläder =(
    Tur att jag gillar dem själv ;)

  • Sallybally

    Smaken är ju olika. Men dem klär dig säkert hur bra som helst!

    Huvudsaken är att du själv trivs i dem! Kram

  • Anonym (latex)

    latex i kvalitet som är bra kostar, billigare märken som sharon sloane (det sexbutiker oftast säljer) är kass kvalitet och går sönder hur lätt som helst, vill man ha kvalitet får man vara beredd på att det kostar

  • Anonym (latex)

    lustjakt hade föresetn ingen latex alls, bara lack, vilket är stor skillnad mot latex

  • Sallybally

    Ja, jag såg det. Lack är väl inte lika mjukt som latex?? Jag gillar inte lack. Det är mycket glansigare. Även om latex oxå är glansigt, men det blir helt annorlunda.

    Det är Latex jag är ute efter.

    Men det är som du säger, vill man ha kvalite så får man betala ett högre pris.

    *suck*

  • Anonym (latex)
    matilda82 skrev 2007-07-19 13:24:36 följande:
    Ja, jag såg det. Lack är väl inte lika mjukt som latex?? Jag gillar inte lack. Det är mycket glansigare. Även om latex oxå är glansigt, men det blir helt annorlunda. Det är Latex jag är ute efter. Men det är som du säger, vill man ha kvalite så får man betala ett högre pris. *suck*
    latex är inte blankt av naturen, glansen måste putsas fram med särskilt medel, det är gummi och matt, latex är mer töjbart och dessutom så kan man inte sy i latex, står det att ett plagg är i latex och man ser sydda sömmar så är det inte latex.
  • Sallybally
    Anonym (latex) skrev 2007-07-19 13:54:33 följande:
    latex är inte blankt av naturen, glansen måste putsas fram med särskilt medel, det är gummi och matt, latex är mer töjbart och dessutom så kan man inte sy i latex, står det att ett plagg är i latex och man ser sydda sömmar så är det inte latex.
    Hur gör dem då, när dem tillverkar kläderna? Om man inte syr... Det trodde jag.

    Nyfiken.
Svar på tråden latex-kläder