• Anonym

    vart köpa dildo utan att brevbäran vet vad jag köpt :D

    hade vid snart 23 års ålder tänkt köpa min första dildo.. så hjälp mej. vart och vad köper man?

  • Svar på tråden vart köpa dildo utan att brevbäran vet vad jag köpt :D
  • Anonym (en till)

    Jag beställde också min första dildo nu ikväll
    Beställde från lustjakt.se
    Väntr med spänning att den ska komma

  • Anonym

    Alla såna paket är diskret förpackade. Dessvärre så diskret att brevbärarna oftast vet exakt vad det är ändå.
    Det står iaf inte varifrån paketet kommer, beställer man från "porrhuset" så står det inte det på paketet.

    Jag minns när jag beställde min  - då sa jag till min brevbärare vad jag hade köpt för han skulle ju få reda på det iaf Men så kände jag ju honom oxå!

    Minns dock inte namnet på stället jag köpte min...lusthuset eller vad det kan ha hetat?

  • Anonym

    egentligen kanske det inget gör om han vet vad jag får för post. . nej nu ska jag kolla vad ni har för sidor så se vad man ska beställa. har ni något att rekomendera?

  • Anonym

    Anonym (en till) ; ooo, visst blir det lite småpirrigt. vad blev det för dej då. usch, va ju svårt det här. jag vet juningenting

  • Anonym
    Anonym skrev 2007-08-01 23:03:42 följande:
    egentligen kanske det inget gör om han vet vad jag får för post. . nej nu ska jag kolla vad ni har för sidor så se vad man ska beställa. har ni något att rekomendera?
    Rabitten är väl den som är vanligast.
  • Anonym

    jag finner störst njutning på klitoris så jag brukar köra med vibrator ev. någon jelly dildo samtidigt. Kan råda dig att prova geisha kular.

  • Anonym

    köpte en rabbit förra veckan men blev lite besviken. Hade ingen njutning av kulorna inuti och tyckte mest den var stor o klumpig o ivägen. Körde enbart på klitoris tillslut med "delfinen"

Svar på tråden vart köpa dildo utan att brevbäran vet vad jag köpt :D