• Anonym

    Vågar inte lägga ut bilder på min son

    Jag skulle vilja lägga ut bilder på de sidorna jag är medlem i, men jag vill inte att pedofiler ska kunna se honom som ett "runkobjekt". Tycker det är fruktansvärt och vill nästan gråta när jag tänker på det. Jag kommer inte lägga ut bilder på min son men tycker det är hemskt att behöva tänka på att "nu kanske någon runkar till mitt barns bilder" *skrämmande*

    Någon mer som tycker som jag ? (ska du bråka kan du gå ifrån denna tråden NU).

  • Svar på tråden Vågar inte lägga ut bilder på min son
  • josefsmamma

    lägg ut bilder på din bebis med kläder på då kanske?


    Josef 050703..... Elise och Fiona 070408
  • knoen

    Att någon, eventuellt skulle runka till bilden är väl ett mindre problem om man ser till de problem som skulle kunna uppkomma?


    Anonym skrev 2007-08-05 00:31:44 följande:
    Jag skulle vilja lägga ut bilder på de sidorna jag är medlem i, men jag vill inte att pedofiler ska kunna se honom som ett "runkobjekt". Tycker det är fruktansvärt och vill nästan gråta när jag tänker på det. Jag kommer inte lägga ut bilder på min son men tycker det är hemskt att behöva tänka på att "nu kanske någon runkar till mitt barns bilder" *skrämmande*Någon mer som tycker som jag ? (ska du bråka kan du gå ifrån denna tråden NU).
  • Sofia t

    Det är väl det minsta problemet om du lägger ut bilder.

  • Anonym

    påklädda bilder (naturligtvis).


    knoen skrev 2007-08-05 00:33:29 följande:
    Att någon, eventuellt skulle runka till bilden är väl ett mindre problem om man ser till de problem som skulle kunna uppkomma?
    så det är "ok" att runka till barnbilder så länge dom inte rör ?? *förvirrad*
  • knoen

    Du missförstår mig.

    Om du lägger upp påklädda bilder av ditt barn och någon runkar till dem så har den personen problem, inte du. Det skulle vara något som varken du eller ditt barn någonsin kunde få veta och därmed, i det här fallet, inte ha något ont av.

    Om du däremot lägger upp påklädda bilder på ditt barn som möjliggör för någon riktig galning att söka upp er, av vilken anledning det än månde vara, då har ni fått problem.


    Anonym skrev 2007-08-05 00:36:45 följande:
    påklädda bilder (naturligtvis). så det är "ok" att runka till barnbilder så länge dom inte rör ?? *förvirrad*
  • Anonym

    mjo iofs. men det är skrämmande att inte veta OM någon gör det. Det känns fruktansvärt olustigt att det KAN vara någon som sitter och tittar på ens barn på nätet och tillfredställer sig. som sagt, jag kommer absolut inte sätta ut bilder på min son (som är 1,5 månad gammal) för jag vill inte behöva tänka på ovanstående. Fast jag kanske bara är allmänt knepig som tänker på just "utifall att"..?

  • knoen

    Men det är ingenting du kan påverka genom att oroa dig.

    Jag lägger inte heller upp bilder på mina barn, av andra skäl, men om någon nu skulle runka till bilder av ditt påklädda barn så gör det väl egentligen inte så mycket?

    Just runkandet till bilden kan ju faktiskt inte skada någon av er på riktigt, då är din oro för att det ska hända mer begränsande.

  • vadskajaghetadå

    blir så trött...förlåt men jag tycker verkligen att detta är för mkt.

    trodde också du menade typ badbilder.

    runkobjekt?

    at nån tittar på en bild på ditt barn? att säga så är för mig likamed att du inte ens skulle våga dig ut bland folk? då kan dom ju se ditt barn live?
    fasen vad nice för dom?


  • vadskajaghetadå

    du kanske anser att jag bråkar, om det är att tycka tvärtemot dig? att du inte får medhåll?(ang vad du skrivit i TS)

    blir bara sur över att se hur människor låter pedofilerna hålla dom med ett järngrepp + överdriven rädsla, min åsikt.


Svar på tråden Vågar inte lägga ut bilder på min son