grogg grogg grogg tips!!!
va sägs om?
godkväll i stugan och skål.. sitter o sörplar absolut päron med bravo äppel o päron jouice med päronsoda =)....
kom igen gott folk med era bäst drink tips...
va sägs om?
godkväll i stugan och skål.. sitter o sörplar absolut päron med bravo äppel o päron jouice med päronsoda =)....
kom igen gott folk med era bäst drink tips...
50/50 campari + juice! Mums!
Nu när det är så varmt så föredrar jag en klassiker: Dagens
Vitt kallt vin och typ fruktsoda/7 up/sockerdricka *ahhhh*
Vodka, Schweppes Caribez och apelsinjuice är smaskens!
va tycks om den jag sa då?? med liteskivor och citronskivor...
vitt vin o sockerdricka är kanon för vrigt en varm sommardag...
eller likör 43 och 50/50 mjölk grädde med massa is..
Har inte smakat absolut päron men jag tror jag skulle tycka det var gott då PÄRON är sååå fräsch och sommrigt
Kan du inte faxa över lite av din drink?
Wohoooo - jag är i Stockholmsområdet Eller lägg in en bild ditt galleri så går jag och öppnar en kall cider så länge...
granatäpplekärnor lite krossade, frukstsoda och någon typ at sprit..=)
frysta hallon, pressad citron - allt ihopmixat, sprit (ja.. ingen aning om VAD för sprit, men förslagsvis va som finns hemma) och toppa med fruktsoda.. mumma. gott som alkoholfritt alternativ.
shoot som är god..
likör43 och efteråt en limeskiva doppad i socker och kanel mmmmmmmmm.
får vänta ett tag med alkoholen dock.. ville inte ha en fyllebebis!! he he
Suuuuuuccckk. Avundsjuk, jag vill också ha' men måste gå ut och måla
Kanske senare....
pschyyyyyyyyyy (lätet när jag öppnade min burkcider)
återkommer senare och kollar in fler tips och ser om jag blivit hembjuden till trollkarlen eller om bild finns
Absolut päron - fruktsoda - blå curazo - pressad lime och krossad is
Tryck ur all saft ur limen i botten på glaset och låt limeklyftorna vara kvar i... smäll på massa is och spriten.. fyll på med fruktsoda och toppa med blå curazo... MUMMA!
egengjord mojito mmmmmmmmmm :)
Ja päron lät himla gott!
Martini Bianco med sockerdricka eller sprite...mums filibabba :P
Pimms (finns på Systemet), Sprite, mycket is och lime (även citron och apelsinskivor är fint och gott). 1/3 Pimms, resten Sprite. Blir fint i stor glastillbringare. Somrigaste drinken!
piixelslyna: Oh var lovely att du HAR allting hemma. Skynda på din diskmaskin eller häll upp i en vanligt stooooort dricksglas.
trollkarl: Njae det tar nog ett bra tag innan jag kommer fram och så tror jag både sambon och barnen blir förvånade om jag slänger mig in i bilen och kör iväg...