• trollkarl

grogg grogg grogg tips!!!

va sägs om?

godkväll i stugan och skål.. sitter o sörplar absolut päron med bravo äppel o päron jouice med päronsoda =)....

kom igen gott folk med era bäst drink tips...

• Svar på tråden grogg grogg grogg tips!!!
  • Namaste72

50/50 campari + juice! Mums!

• CeeJay

Nu när det är så varmt så föredrar jag en klassiker: Dagens

Vitt kallt vin och typ fruktsoda/7 up/sockerdricka *ahhhh*

• SnyggEric

Vodka, Schweppes Caribez och apelsinjuice är smaskens!

Life is not how many breaths you take, it's how many moments that takes your breath away
  • trollkarl

va tycks om den jag sa då?? med liteskivor och citronskivor...

vitt vin o sockerdricka är kanon för vrigt en varm sommardag...

eller likör 43 och 50/50 mjölk grädde med massa is..

• CeeJay

Har inte smakat absolut päron men jag tror jag skulle tycka det var gott då PÄRON är sååå fräsch och sommrigt

Kan du inte faxa över lite av din drink?

• trollkarl
    CeeJay skrev 2007-08-11 16:15:43 följande:
    Har inte smakat absolut päron men jag tror jag skulle tycka det var gott då PÄRON är sååå fräsch och sommrigt Kan du inte faxa över lite av din drink?
    kan maila en bild =)... eller är du i närheten så kom så får du en nyblandad =)
  • CeeJay

Wohoooo - jag är i Stockholmsområdet Eller lägg in en bild ditt galleri så går jag och öppnar en kall cider så länge...

• vilda83

granatäpplekärnor lite krossade, frukstsoda och någon typ at sprit..=)

frysta hallon, pressad citron - allt ihopmixat, sprit (ja.. ingen aning om VAD för sprit, men förslagsvis va som finns hemma) och toppa med fruktsoda.. mumma. gott som alkoholfritt alternativ.

shoot som är god..
    likör43 och efteråt en limeskiva doppad i socker och kanel mmmmmmmmm.

får vänta ett tag med alkoholen dock.. ville inte ha en fyllebebis!! he he

Sandra + Mattias = Lycka
  • Maria40

Suuuuuuccckk. Avundsjuk, jag vill också ha' men måste gå ut och måla
    Kanske senare....

• CeeJay

pschyyyyyyyyyy (lätet när jag öppnade min burkcider)

återkommer senare och kollar in fler tips och ser om jag blivit hembjuden till trollkarlen eller om bild finns

• SnuffTM

Absolut päron - fruktsoda - blå curazo - pressad lime och krossad is

Tryck ur all saft ur limen i botten på glaset och låt limeklyftorna vara kvar i... smäll på massa is och spriten.. fyll på med fruktsoda och toppa med blå curazo... MUMMA!

Baby Red - min lilla best
  • trollkarl
    CeeJay skrev 2007-08-11 16:26:10 följande:
    pschyyyyyyyyyy (lätet när jag öppnade min burkcider) återkommer senare och kollar in fler tips och ser om jag blivit hembjuden till trollkarlen eller om bild finns
    det är bara att åka, 42 mil ner... ta E20 ner o vid götene tar du höger mot trollhättan... =)
  • SnyggEric

Ja päron lät himla gott!

Eller mixa vodka, färska jordgubbar, vaniljyoughurt och en massa is! Mums! 
    Eller varför inte mixa Bailys (hur stavas?), glass och lite kaffe? Kallt och uppiggande!
    Life is not how many breaths you take, it's how many moments that takes your breath away
  • Sångerskan

Martini Bianco med sockerdricka eller sprite...mums filibabba :P

• piixelslyna
    CeeJay skrev 2007-08-11 16:11:47 följande:
    Nu när det är så varmt så föredrar jag en klassiker: Dagens Vitt kallt vin och typ fruktsoda/7 up/sockerdricka *ahhhh*
    Fan vad sugen jag blev på det nu då. Vilken tur att jag har kallt vitt vin och fruktsoda hemma Bara att vänta på att diskmaskinen är klar så jag har ett vinglas också!
  • Pokoyo

Pimms (finns på Systemet), Sprite, mycket is och lime (även citron och apelsinskivor är fint och gott). 1/3 Pimms, resten Sprite. Blir fint i stor glastillbringare. Somrigaste drinken!

• CeeJay

piixelslyna: Oh var lovely att du HAR allting hemma. Skynda på din diskmaskin eller häll upp i en vanligt stooooort dricksglas.

trollkarl: Njae det tar nog ett bra tag innan jag kommer fram och så tror jag både sambon och barnen blir förvånade om jag slänger mig in i bilen och kör iväg...

Svar på tråden grogg grogg grogg tips!!!