• Titan
    Äldre 16 Sep 12:56
    21679 visningar
    30 svar
    30
    21679

    Vart köpa Yankee Candle i Stockholm?

    Ja som frågan lyder så undrar jag vart man kan köpa Yankee candles i Stockholm?Vet att Drömhus sålt men de sålde bara små votiv ljus och ej i jars som jag vill ha och nu verkar de inte ha var märket ens.

  • Svar på tråden Vart köpa Yankee Candle i Stockholm?
  • Titan
    Äldre 17 Sep 12:08
    #1

    ingen som vet?

  • Äldre 17 Sep 12:11
    #2

    Kolla om du kan beställa de här http://www.manssons.se/


    I´m not deaf, I´m just ignoring you!!
  • lather­ese
    Äldre 17 Sep 19:55
    #3

    om de är dom jag tror att de är så finns dom på plantagen..

  • Titan
    Äldre 18 Sep 13:02
    #4

    Vill inte beställa på nätet utan vill gå och lukta på ljusen innan jag köper. Annars vet jag vart man kan köpa på nätet då det är på www.yankeecandle.se

  • Titan
    Äldre 18 Sep 13:05
    #5

    Ingen som vet vart man kan köpa i innerstan?

  • lather­ese
    Äldre 18 Sep 17:11
    #6

    man kan köpa dom på plantagen.. massa olika sorter..

  • LenaLi
    Äldre 19 Sep 12:01
    #7

    Jag bor inte i Stockholm och har aldrig sett dessa ljus eller produkter. Däremot har jag läst om dom, vad är det som är så speciellt med Yankeecandle? Dom är ju ganska dyra.

    Någon som vill berätta och förklara?

  • Äldre 19 Sep 12:56
    #8

    I Stockholm finns de i Gamla Stan i butiken Theodores home som ligger på Västerlånggatan.

  • Titan
    Äldre 19 Sep 14:41
    #9
    LenaLi skrev 2007-09-19 12:01:46 följande:
    Jag bor inte i Stockholm och har aldrig sett dessa ljus eller produkter. Däremot har jag läst om dom, vad är det som är så speciellt med Yankeecandle? Dom är ju ganska dyra. Någon som vill berätta och förklara?
    Yankee candle är rolls roycen bland doftljus och ger verkligen skäl för namnet doftljus. Till skillnad från de flesta andra doftljus så luktar dessa i hela ens hem. De finns även i olika annorlunda dofter förutom de vanliga blom- och kaffedofterna.

    Jag upptäckte själv dessa doftljus då jag var i England hos en familj runt juletid för snart 10 år sedan. De hade en amerikansk inredningsstil a la potterybarn med mycket tända ljus och en gran som var mastodont och allt det juliga förstärktes av doften av yankee candle ljus.

    Själv brukar jag inte lägga pengar på såhär dyra ljus annars men dessa doftljus tycker jag förhöjer stämningen hemma så jag köper dem ändå.
  • LenaLi
    Äldre 19 Sep 16:01
    #10

    Titan.
    Tack för svaret.

    Jag kanske ska beställa på nätet då, vore kul att prova. Har du något tips på doft? Clean cotton låter ju fräsch. Eller man kanske ska prova juldoft? Blir svårt det här.

Svar på tråden Vart köpa Yankee Candle i Stockholm?