• Anonym (mamma)

    15-åring gömmer blöjor på rummet

    Vad har vi gjort för fel? Jag hittade tre vuxenblöjor och en napp gömda längst inne i garderoben i min sons rum och när jag frågade honom varför han hade dom så blev han alldeles röd i ansiktet och skrek att det skulle jag minsann skita i. Jag antar att det är nåt sexuellt fast det vet jag ju inte men varför skulle han annars ha blöjor? Han kissar ju inte på sig. Är det PBU som gäller nu?

    Hjälp!!!

  • Svar på tråden 15-åring gömmer blöjor på rummet
  • Anonym (mamma)

    Nä det var ju idiotiskt skrivet av mig, förlåt. Jag älskar honom såklart vad han än gör, menjagblir ju orolig att det ska vara något allvarligt fel.


    yaaniz skrev 2007-10-03 12:29:17 följande:
    Ja då får du nog ta livet av dej då..se till att skriv det oxå så han fattar varför du tar ditt liv..gör hans liv till mer helvete än vad det är..Han mår säkerligen redan uruselt pga denna läggning för det är vad jag verkligen tror det är.Att han är 15 år hör inte hit..man hittar sin sexuella läggning tidigt,..oftast.Om du drar upp detta med bup eller liknande kan du verkligen förstöra för din son.Om du nu tycker detta är så äkligt och allt det där så får du helt enkelt bara släppa det.Inget du kan göra kan få han sluta tända på det. Släpp det och låt hans sexliv va ifred!!
  • Henrik31

    Kom förresten att tänka på bilden på brorsan i mitt galleri...

  • Anonym

    vadå avancerade, vadå för ung? om han satt och runkade i smyg skulle ingen bry sig, på vilket sätt är det mer avancerat än någonting annat?!
    varför ska han behöva sitta med sin mamma och diskutera vad han tänder på och varför? skulle ni sitta och göra det med era föräldrar?
    försök och sätta er in i hans situation. ni snackar ju som att han är psykiskt sjuk eller något. en 15 åring har väl lika mycket rätt att undersöka sin sexualitet PRIVAT, än någon annan? Vem är det som säger att han ens har dom där av sexuella orsaker????

    eller är det mer okej att han knullar runt i sånna fall?

  • Anonym (Varför?)

    Lika "friskt" som att en del karlar tänder på att få "amma" sina kvinnor, eller tänder på att klä sig i kvinnokläder, eller tänder på att få kyssa och suga på fötter, eller tänder på analsex, eller tänder på extremt tjocka kvinnor, eller...
    Listan kan göras lång.
    Låt honom njuta av sin sexualitet.

    Anonym (mamma) skrev 2007-10-03 12:29:26 följande:


    Nej det skulle jag inte. Homosexualitet är ingen "läggning" men det tycker jag att blöjsex är och det kan inte vara friskt att vilja ha blöjor när man inte är bäbisAnonym (Varför?) skrev 2007-10-03 12:23:43 följande:
  • jannej
    Henrik31 skrev 2007-10-03 12:32:22 följande:
    Kom förresten att tänka på bilden på brorsan i mitt galleri...
    ja när du säger det så finns det helt klart vissa likheter
  • Anonym
    Henrik31 skrev 2007-10-03 12:30:16 följande:
    Vad jämför du då med? Saker som är brottsligt såsom pedofeli och nekrofeli?Eller fisting, anal sodomi via rövrytteri, sex med djur?Jag menar, det finns ju grader i helvetet......
    Nej, jag menade inget sexuellt eller olagligt, utan att jag hellre lägger min energi på människor som svälter och annat elände än en tonårsgrabb som har en blöja i garderoben
  • Anonym

    varför tror alla att han har dom för sin egen räkning? tänk om han har ett barn och har gömt blöjor där av den anledningen?

  • Anonym
    Anonym (mamma) skrev 2007-10-03 12:08:24 följande:
    Vad har vi gjort för fel? Jag hittade tre vuxenblöjor och en napp gömda längst inne i garderoben i min sons rum och när jag frågade honom varför han hade dom så blev han alldeles röd i ansiktet och skrek att det skulle jag minsann skita i. Jag antar att det är nåt sexuellt fast det vet jag ju inte men varför skulle han annars ha blöjor? Han kissar ju inte på sig. Är det PBU som gäller nu?Hjälp!!!
    Ni har inte gjort något fel..
    Man kan inte styra folks sexuella läggningar..
    ( om det nu är det)
    Men förstår att du blir upprörd..

    Ärligt talat tror jag bara att han har eller ska göra,
    något ploj med sina vänner,
    har han fyllt år nyligen så han har fått
    det som en skämtgrej i present?

    I vilket fall så hade jag också blivit arg på min
    mamma om hon hade hittat
    något sådant på mitt rum när jag var ung..
    Arg för att det hade varit sååå pinsamt!

    Låt det vila ett litet tag
    så ska du se att det ordnar sig!
  • Häxan Jia
    Anonym (mamma) skrev 2007-10-03 12:08:24 följande:
    Vad har vi gjort för fel? Jag hittade tre vuxenblöjor och en napp gömda längst inne i garderoben i min sons rum och när jag frågade honom varför han hade dom så blev han alldeles röd i ansiktet och skrek att det skulle jag minsann skita i. Jag antar att det är nåt sexuellt fast det vet jag ju inte men varför skulle han annars ha blöjor? Han kissar ju inte på sig. Är det PBU som gäller nu?Hjälp!!!

    Ett jag skulle också blivit vansinnig förbannad om mina föräldrar rotade runt i min garderob oavsett vad anledningen till att tex jag hade blöjor där var.


    Jag skulle se det som extremt respektlöst och kränkande av mitt egen utrymme OCH mina föräldrar hade lätt kunnat räkna med ett väldigt förbannat barn, som troligtsvis inte hade förlåtit detta i första taget.


    När de gäller resten, vad spelar det för roll vad ditt barn skall med blöjorna till? Oavsett om de är ploj, en sexgrej eller att han blivit sängvätare. Är det verkligen något du har med att göra när de gäller en ungdom på 15 bast? Jag tycker inte det, det måste finnas ett gäng mkt mer bekymmersamma saker som man kan hitta på ett tonårsrum än några blöjor.


    Jag har inte ringt någonstans och jag hade inte sagt ett ljud till någon annan heller. Jag hade nog om jag varit du försökt starta ett vanlig samtal med mitt barn och kanske startat de genom att be om ursäkt för mitt rotande och sedan försökt få fram varför och hoppas att mitt barn efter detta ändå kan känna någon form av förtroende för mig.


    I am always willing to learn, however I do not always like to be taught
  • Anonym
    Anonym skrev 2007-10-03 12:37:13 följande:
    varför tror alla att han har dom för sin egen räkning? tänk om han har ett barn och har gömt blöjor där av den anledningen?
    Det var vuxenblöjor...
Svar på tråden 15-åring gömmer blöjor på rummet