• silverpudel

    bra förskola i sundsvall

    Hej.
    Börjat fundera på att sätta upp oss på en specifik förskola. Undrar om någon vet någon bra förskola i centrala Sundsvall och om någon har erfarenhet av någon mindra bra förskola. Känner ingen som har sitt barn i centrala Svall så tips mottages.

  • Svar på tråden bra förskola i sundsvall
  • Noklen

    Jag har bekanta som har barn på Kronans förskola och på Rörans förskola. De är båda väldigt nöjda. Sen tycker jag personligen att personalkooperativet på Sidsjön, Optimus har bra värderingar och arbetssätt.


    ♥ Moa 051020 ♥ kotten bf 16/3 -08 ♥
  • Helen Helen

    Hej!

    Jag har dåliga erfarenheter om förskolan TORPET ( en del av KRONAN) . Personerna där är okej men om inte ledaren som heter Carola inte fungerar som den rätta sättet och hon uppträder som hon irriterar när jag hämtar mitt barn. Jag bad om möte 3 GÅNGER men hon inte godkänd. Vadför då?!

    jag kände mig så ledsen då jag bad om att träffas med sin chef på grund av heltid för mitt barn och henne behandlad. Efter 2 veckor fick jag äntligen mötet med sin chef men under dessa 2 veckor fick jag "orosanmälan från dagis". så humor !!! även om jag inte fick några feedback från dagis om någonting. Så du vet att de försöker göra något som är fel innan jag ber om att träffa chefen.

    Du kan tro eller inte lita på min berättelsen, men du som är föräldrar till dina barn måste överväga att välja rätt plats för dig barn. MVH!

Svar på tråden bra förskola i sundsvall