• Anonym (licker)

    Han vill bli slickad i röven

    Nån mer kille som tycker om att bli slickad i anus?
    Min kille älskar det!
    Nu vill han även att vi ska skaffa en stav som stimulerar hans prostata. Vart kan man hitta en sån? Funkar dom bra?

  • Svar på tråden Han vill bli slickad i röven
  • Anonym

    Ja det är skönt..*ler*
    Finns stavar med små kulor på som funkar bra...elelr en buttplug

  • Anonym

    kolla på typ www.adameva.se , www.martinshop.se och liknande sidor kan inte alla...

    de flesta killar tycker om att få anus och område runt om där stimulerat..
    min älskar då jag smeker där och då jag trycker lite lätt mellan pung och anus samtidigt som jag smeker samma område...

  • Anonym

    Det är inte så ovanligt killar tkr det är skönt efter som deras "g"punkt sitter vid prostatan stimulerar man den rätt så kan killen få en otrolig orgasm tkr jy att hårda stavar med stor botten och bra grepp funkar bäst. buttplugg å anal leksaker finns på de flesta sexleksakerna sidorna. men tänk på att använda mkt glidmedel.. det och ta det lugnt det är a och o

  • Henrik31

    Skulle ett finger eller en tunga komma i närheten så knippsar jag av den med stjärtmuskeln.

  • Anonym
    Henrik31 skrev 2007-10-12 14:01:24 följande:
    Skulle ett finger eller en tunga komma i närheten så knippsar jag av den med stjärtmuskeln.

    haha så där hade ett ex tydligen sagt innan han träffade mig.. sedan en gång på fyllan fick jag för mig att testa smeka med ett finger och han älskade det så mycket att han bara ville hela tiden så fort vi hade sex...


    jag däremot tycker inte det är specielt kul eller upphetsande så jag vill inte vara i närheten av min sambos anus...

  • trollmammsis

    man alltså slicka ett arsel??? jag skulle varken ha mina händer eller tunga där...men men smaken e som BAKEN

  • Anonym (urk)

    aldrig i livet att jag skulle stoppa min tunga ELLER ett finger där!!!
    Anonym (licker) skrev 2007-10-12 13:45:51 följande:


    Nån mer kille som tycker om att bli slickad i anus?Min kille älskar det! Nu vill han även att vi ska skaffa en stav som stimulerar hans prostata. Vart kan man hitta en sån? Funkar dom bra?
  • smurfisar
    Henrik31 skrev 2007-10-12 14:01:24 följande:
    Skulle ett finger eller en tunga komma i närheten så knippsar jag av den med stjärtmuskeln.
    Wow av samma åsikt
    #man måste försöka för att lyckas#
Svar på tråden Han vill bli slickad i röven