Inlägg från: milliz1981 |Visa alla inlägg
  • milliz1981

    cambridgemetoden

    jag blir galen, började med cambridge i förrgår, hungrig har jag väl inte vart men har haft en fruktansvärd huvudvärk och matthet i kroppen men det sägs ju att det tar en tre dagar sen ska det vända hoppas innerligt på detta.. någon som testat detta och vill dela med sig av erfarenheter?? hur det gått, hur mycket vikt ni tappat?? behöver verkligen motivation just nu... kram kram på er

  • Svar på tråden cambridgemetoden
  • milliz1981

    jo jag dricker massa vatten iaf 4-5 liter har det blivit...men så har man två småbarn oxå så det finns ingen chans till vila direkt..

  • milliz1981

    Ja det är tydligt nu är det fjärde dagen och mår faktiskt bättre märker av att det händer saker så moptivationen är på topp... men man är ju sån att helst skulle man gått ner i vikt igår man vill inte vänta på att må bättre och känna sig fin alltför länge för då kan lätt motivationen bvrista, har tänkt att gå på ren kur i tre veckor om ja klarar sen trappa upp för har ju lite å ta på å har fanimej tänkt att klara detta, tyvärr blir man ju hindrad i vardagen när man inte mår bra i sig själv, har fan inte ens vart ute på krogen eller nåt på två år nu och det är fördjävligt att man ska känna så egentligen, tack för era inlägg välkomnar gärna fler!!!!!

Svar på tråden cambridgemetoden