• Lillsy­rran
    Äldre 9 Nov 11:07
    3136 visningar
    4 svar
    4
    3136

    Min älskade lilla kille

    Igår sa Gustaf sina första två-ords meningar "tutte uppe" = tutten ligger uppe på byrån, och "äcke tej" = älskar dig gissa om mamma är stolt som en tupp.

    Det är snart ett år sedan vi fick honom i vår famn. Tänk att man kan älska någon så mycket, hjärtat slår dubbelvolter. Jag är så glad och tacksam för att vi har fått en så fin liten pojke, tänk att just jag fick bli hans mamma, det är ju ett underverk.

    Ville bara dela med mig lite av min lycka adoption är ett helt undebart sätt att bli mamma på. KRAM

  • Svar på tråden Min älskade lilla kille
  • ACK
    Äldre 9 Nov 11:31
    #1

    Va härligt det låter....längtar så tills vi får höra vår skrufsa säga flerords meningar.

    Vår lilla tjej nöjer sig än så länge med att säga mamma och pappa till ALLT. T ex

    Lampa blir pappa
    Telefon blir mamma
    Hon själv (spegelbild) blir mamma
    Matta blir pappa

    Fast ibland kommer det ett HEJ och TACK TACK men jag vet inte om hon vet vad det innebär eller om det bara är ett ljud som ramlar ur munnen.

  • Äldre 9 Nov 15:02
    #2
    Lillsyrran: Jag blir så berörd av det du skriver! Det känns för mig som om jag håller på att längta ihjäl mig efter det mirakel vi väntar på genom adoption! Tänker på lill*n varje timme!

    ACK: Vad mysigt, det viktigaste din dotter har lärt sig är ändå mamma och pappa!

    Tack för att ni delar med er av era upplevelser!

    KRAM!
  • Äldre 9 Nov 19:05
    #3

    Hej.
    Oj vad jag längtar efter min lille kille när jag läser era inlägg!
    Kram

  • Äldre 9 Nov 19:12
    #4

    Lillsyrran. Visst är det underbart

    Första gången sonen sa "äckar daj" ringde jag runt till halva släkten och berättade


Svar på tråden Min älskade lilla kille