• mn73
    Äldre 9 Nov 17:16
    10687 visningar
    15 svar
    15
    10687

    Finns det någonstans man kan köpa söta barnkläder till små pojkar?

    Jag gillar verkligen inte pojkkläderna på H&M. Jag tycker att kläderna är tråkiga. Till ett barn som är 2-3 år vill jag kunna köpa söta kläder inte värsta tuffa kläderna.

    Så min fråga är var hittar man söta pojkkläder till ett rimligt pris? Någon som har något tips? Gärna i Uppsala/Stockholm eller på nätet.

  • Svar på tråden Finns det någonstans man kan köpa söta barnkläder till små pojkar?
  • Perry the Platyp­us
    Äldre 9 Nov 17:17
    #1
  • minnap­inna
    Äldre 9 Nov 17:18
    #2

    Vad menar du med sött? Nallar o tåg?


    Nora 15/7 -06
  • minnap­inna
    Äldre 9 Nov 17:18
    #3

    Po.p tycker jag annars har fina kläder. Bra kvalité är det ju också... Köper mest där, men även t.ex. katvig till dottern. Mycket unisex på båda ställena.


    Nora 15/7 -06
  • Perry the Platyp­us
    Äldre 9 Nov 17:19
    #4

    Äh, den sista blev fel. Kolal här istället: smallkids.jetshop.se/


    Mjau..?
  • minnap­inna
    Äldre 9 Nov 17:19
    #5

    Nu pepprar jag med inlägg ;)

    Lindex har ju börjat få superfina kläder.


    Nora 15/7 -06
  • MariaN­J
    Äldre 9 Nov 17:19
    #6

    hmm rimligt pris vet jag inte men franska affarer brukar ha jatte fina klader. Jag har for mig att Jacadi eller Petit Bateau ska ha en butik i sthlm. Vet inte om det ar nagon utav dom tva, men det finns en jatte mysig butik mellan red devil och gulan pa..ja vad heter den gatan nu i sthlm..nar kungstradgarden iaf:)

  • mn73
    Äldre 9 Nov 17:25
    #7
    Perry the Platypus skrev 2007-11-09 17:17:56 följande:
    www.meandi.sewww.gangstar.sewww.novastar.se
    Tack för tipsen! Fina kläder, men som jag förstod det kan man bara köpa dem om man går på något klädparty? På den sista länken hittade jag dock inga kläder. Kan du ha skrivit fel adress?
  • Perry the Platyp­us
    Äldre 9 Nov 17:33
    #8
    Perry the Platypus skrev 2007-11-09 17:19:07 följande:
    Äh, den sista blev fel. Kolal här istället: smallkids.jetshop.se/
    mn73 skrev 2007-11-09 17:25:53 följande:
    Tack för tipsen! Fina kläder, men som jag förstod det kan man bara köpa dem om man går på något klädparty? På den sista länken hittade jag dock inga kläder. Kan du ha skrivit fel adress?
    Mjau..?
  • Jambos­ana
    Äldre 9 Nov 20:54
    #9

    Rackartyg!
    Finns i både Sthlm och Uppsala.

  • Äldre 9 Nov 23:15
    #10

    Monsoon har världens sötaste pojkkläder! Små linneskjortor och västar och sånt, lite Emil i Lönneberga!

  • justal­ittle
    Äldre 9 Nov 23:24
    #11

    Här kan du köpa söta kläder till din pojke www.sessanosus.se, bra service & snabba leveranser.

  • Äldre 10 Nov 13:14
    #12

    jag tycker Zara har fina pojkkläder till rimliga priser!

  • Äldre 25 Oct 15:59
    #13

    www.micastillo.se
    Har inte så mycket på webben än men syr på beställning, en hel del ekologiskt

  • Äldre 25 Oct 17:40
    #14

    Gillar både Zara och Next till min pojke.

Svar på tråden Finns det någonstans man kan köpa söta barnkläder till små pojkar?