• Äldre 9 Nov 19:22
    34621 visningar
    49 svar
    49
    34621

    Förlossningsfilm med lycklig kvinna!

    Kolla in denna filmen, tänk om man kan se så glad ut hela tiden! :)

    www.themidwife.net/index_files/Page340.htm

  • Svar på tråden Förlossningsfilm med lycklig kvinna!
  • Liselo­ttang
    Äldre 10 Nov 14:34
    #21

    Hm. Ifrågasätter sanningshalten i denna film.
    Droger eller fejk tippar jag också på. Coolt om jag skulle ha fel...

  • raskan
    Äldre 10 Nov 15:27
    #22
    Jag tycker filmen va hemsk....
  • Beba20­07
    Äldre 10 Nov 15:32
    #23

    Fy fan...vidrig förlossningfilm...Ursäkta asså!!

  • Äldre 10 Nov 18:03
    #24

    Jag vill ha den drogen!!! Tror ni att det finns att få??

  • LyckaJ­ones
    Äldre 11 Nov 09:02
    #25

    Ni som tycker att den är vidrig och hemsk, kan ni förklara varför?

  • Äldre 11 Nov 09:07
    #26

    mysigt o föda hemma i köket? nej tror inte det. men tänk om det kunde vara så lätt som det såg ut för henne. även om det är en glädje eferåt så skrattade jag mig nog inte genom förlossningen som hon.

  • Måne och Sol
    Äldre 11 Nov 09:10
    #27

    Jag fattar inte heller vari det "vidriga" ligger. Handlar det möjligen om att filmen inte visar en förlossning som man föreställer sig att den "borde" vara...?

  • Disan
    Äldre 11 Nov 09:10
    #28

    Jag får inte igång filmen, men misstänker att det skulle varit skoj!! Måste tillägga att jag var avslappnad och lugn HELA min förslossning, barnmorskorna och karlsloken kliade sig i huvudet hela tiden: Så det går att genomföra!!!

  • Jica
    Äldre 11 Nov 12:23
    #29

    Något smärtstillande kanske som gör att hon inte har så ont...då skulle jag nog med kunna le igenom förlossningen för det är ju egentligen en underbar upplevelse...eller ska vara iallafall

  • Äldre 11 Nov 12:30
    #30

    Öh morfin x700?

    Jag bara ryser när jag ser filmen - och det är inte av välbehag. Alla är ju olika men just de där förhatliga minuterna när huvudet står precis i öppningen - shit. Nä just då är i alla fall inte jag speciellt lugn eller avslapppnad någonstans överhuvudtaget.
    Fast man kanske kan vara så där lugn o harmonisk om man har all tänkbar smärtlindring? Jag vette tusan

Svar på tråden Förlossningsfilm med lycklig kvinna!