• W W
    Äldre 21 Nov 11:13
    1564 visningar
    35 svar
    35
    1564

    Tinnitus?!?

    jag har.. blir av med det blir man ju inte men det finns massor att göra för att lindra..
    jag har aldrig tyst runt mig tex, alltid musik på tyst i bakgrunden.. skulle aldrig kunna somna i ett tyst rum eller koncentrera mig på viktiga saker..
    att ha öronproppar på ställen där det låter mkt, affärer, på jobbet o i badhus tex..

  • W W
    Äldre 21 Nov 11:24
    #5

    än så länge rätt så förskonad från pipljud.. högt susande konstant ljud istället o det är illa nog.. så numer är jag överdrivet försiktig med min hörsel..

  • W W
    Äldre 21 Nov 11:31
    #7

    sen jag var tolv så 10 år.. har du precis fått?

  • W W
    Äldre 21 Nov 11:35
    #10

    konsert här också..

  • W W
    Äldre 21 Nov 11:42
    #12

    små fötter skrev 2007-11-21 11:38:06 följande:


    Jag tycker att det känns så idiotiskt att det var så pipet som jag ska leva med jämt, uppkom! Jag känner mig bara allmänt korkad  Att man inte fattade bättre att använda öronproppar..!
    jotack.. jag önskar att jag hade fått höra det oftare o att det hade gått in.. men å andra sidan så är jag väldigt medveten om hur viktig hörseln är nu o det är inte folk i allmänhet.. så det har ju fört med sig nåt bra..
  • W W
    Äldre 21 Nov 12:59
    #21

    små fötter skrev 2007-11-21 12:43:24 följande:


     Det kanske är därför min tinnitus har blivit värre? Jag åt antidepressivmedicin fram tills dess att jag blev gravid i juni..
    där ser man.. intressant.. men isf så kanske det blir bättre om/när du börjar igen efter gaviditet o ev. amning
  • W W
    Äldre 21 Nov 13:22
    #25

    små fötter skrev 2007-11-21 13:12:55 följande:


    Ja kanske, får fråga min bm om man ev. kan byta till en annan sort?
    ja, höra kan man ju alltid göra.. det skadar ju inte..
Svar på tråden Tinnitus?!?