• lilla stjärnan

    AKUT!! var kan jag hitta en bra "spådam" i varberg, borås eller göteborg med omnejd!

    om ni vet någon kan ni väl mejla min inbox om hur jag kan få tag i spådamen/mannen!
    behöver få kontakt med någon väldigt omgående!!!

    Tack på förhand!!! / Mia

  • Svar på tråden AKUT!! var kan jag hitta en bra "spådam" i varberg, borås eller göteborg med omnejd!
  • homemade

    Finns en vanlig tant i hyssna en mil från landvetter, kostar 200 eller nåt

  • lilla stjärnan

    hur kommer jag i kontakt med henne?? inboxa gärna! vill ju inte lämna ut folk här i onödan!!

  • Äntligen mamma

    Jag har inboxat dig lilla stjärnan. LYCKA TILL!!

  • Clever LG
    homemade skrev 2007-11-27 21:46:21 följande:
    Finns en vanlig tant i hyssna en mil från landvetter, kostar 200 eller nåt
    Jag har varit hos henne och var inte imponerad.

    Därimot så har jag varit hos en i Varberg. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet men hon arbetar och tar emot kunder i sin butik som ligger mitt i centrum. Jag var där 2003 och 99% av det hon berättade har stämt in nu...
  • homemade

    Ja jag har inget att jämföra med, för jag har aldrig tidigare varit på liknande. Men det var ju billigt så det gjorde inget


    Ronille skrev 2007-12-02 16:18:27 följande:
    Jag har varit hos henne och var inte imponerad. Därimot så har jag varit hos en i Varberg. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet men hon arbetar och tar emot kunder i sin butik som ligger mitt i centrum. Jag var där 2003 och 99% av det hon berättade har stämt in nu...
  • Clever LG

    Ja, det var hon ju. Satt ni också bland alla kristallvaser?

  • SandyL

    jag har varit hos hon i hyssna!!! ALLT hon sa stämde...tro mig!!!!! hon tog bara 100 kr.
    hon sa att jag o min sambo skulle få en dotter mellan 2007-2008...dett va för 3 år sen (vio had einte en tanke på barn då!) o lilla engla föddes 8/10...allt annat hon sa stämde också!

  • homemade

    Nej inte alls, vid köksbordet och gubben var utanför och krattade löv. Helt normalt inget "konstigt" där, kort lade hon på bordet


    Ronille skrev 2007-12-02 16:22:49 följande:
    Ja, det var hon ju. Satt ni också bland alla kristallvaser?
  • Clever LG

    Jag tyckte inte heller det var konstigt utan var grym imponerad av hennes samling med kristallvaser!

  • Millangbg

    Finns ett medium som har sitting på Ametistgrottan Göteborg, Hisingen,hon är jätteduktig!

    Finns på internet google eller gula sidorna en affär alltså där medium har sittingar underbar affär underbart medium!

  • Pajdeg

    Hej! Finns det någon vänlig själ som kan skicka kontaktuppgifter till spådamen i Hyssna??? Pretty please! :)

  • Siri H
    Äntligen mamma skrev 2007-12-01 10:34:00 följande:
    Jag har inboxat dig lilla stjärnan. LYCKA TILL!!
    Hej när jag sökte efter mediumet Danas nr. Har ett gammalt nr som inte stämmer  0320-39519
    Tänkte höra om du kunde hjälpa mig med detta...min mail är lottiestjernqvist@msn.com

    Vänliga Hälsningar
    Lottie
    Dana
Svar på tråden AKUT!! var kan jag hitta en bra "spådam" i varberg, borås eller göteborg med omnejd!