• Wkd chick

    Distans tråden (del 3)

    Gamla tråden e stängd så nu öppnar jag en ny!

    Hoppas det går bra för er allihopa med ert pluggande. Gjorde en betygsdialog igår i Psykologi och fick MVG!! Känns så bra ahar aldrig fått ett MVG i hela mitt liv!

    Har en betygsdialog i Turism och resor imorgon

    Lycka till allihopa med erat pluggande

  • Svar på tråden Distans tråden (del 3)
  • jmmm

    oh vad kul med en tråd för distans studerande, hoppas på att få hoppa in hos er i januari
    Pratade precis med skolan o de verkar som at jag kommer in om hon minndes rätt så var det 40 första hands sökande till 48 platser Hoppas hoppas
    Lycka till med allt pluggande o ge gärna några tips till oss som snart ska vara där ni e nu

  • Wkd chick
    jmmm skrev 2007-11-28 16:06:57 följande:
    oh vad kul med en tråd för distans studerande, hoppas på att få hoppa in hos er i januariPratade precis med skolan o de verkar som at jag kommer in om hon minndes rätt så var det 40 första hands sökande till 48 platser Hoppas hoppasLycka till med allt pluggande o ge gärna några tips till oss som snart ska vara där ni e nu
    Önskar dig lycka till ;)

    Jag pluggar för att få min poäng som fattas sen i höst ska jag förhoppningsvis söka in på lärarprogrammet :(

    Läser just nu distans på liber hermods!
  • maalisen73

    Jippi!! MVG Fysik B!! Nu är jag klar naturvetare ! Skall bara se till att få betygsdokumentet så jag kan skicka in behörigheten till VHS!!!

    Håll tummarna att jag får det i tid!

  • Wkd chick

    jaaa jag fick VG på turism och resor ;) nu börjar psykologi kursen (b) på måndag. Nu ska jag ha en najs helg. Hoppas ni oxså får det!!

  • maalisen73

    Wkd chick! Grattis, alltid skönt när en kurs är klar!!

  • Wkd chick

    maalisen 73

    tack så mkt :) ja det känns bra.. dags för en ny på månag. sen har jag nitt gymansium:)

    Trevlig helg

  • mammalollo

    Jag spyr på matte nu alltså....tyckte geometriprovet delprov 4 gick jättebra...men det gick åt skogen.
    Känner mig alltid så förbenat stressad på provet hade man fått hela dagen på sig skulle det vart bättre.
    Har iaf börjat på matteesseyn och jag tror knappast att jag kommer upp till 500 ord så jag tror det kommer gå åt skogen där med.
    Har iaf 2 prov kvar hoppas de går bättre.
    Sen betygssamtalet vet nog redan vad han kommer att ge mig....IG.
    Skönt iaf att kursen är slut om 2 veckor.

    Grattis till alla bra betyg förresten


    mammalollo stolt mamma till Maximilian 0307 och Xander 0512
  • 3småttingar

    Hoppas på att jag kan vara med i tråden i januari!!

    Såå drygt o vänta på besked, runt julafton sa dom att man kunde få reda på det. Och kursen börjar 7 jan. Så ganska tätt inpå!


    ღ Edwin 0611 ღ
Svar på tråden Distans tråden (del 3)