• MissSophiaS

    Konstiga saker du gråtit över som gravid?

    Jag tycker det är lite roligt att man som gravid kan gråta över precis vad som helst. Vad gråter du över? *nyfiken*

    Själv kan jag börja :)
    Min sambo kommenterade min nya mössa, och skojade lite om att den fick jag minsann inte ha på mig när han är med mig. Väldigt skämtsamt! Men jag blev så ledsen! Vi var på väg till bilen och jag börjar störtböla! Jag kunde inte sluta. Min kära sambo visste inte hur han skulle reagera.
    Härliga hormoner!!

    Annars så kan bara tanken på att vi ska bli tre, göra mig storögd och gråtmild! Jag handlade en liten speldosa idag, och grät när jag kom hem! För den är så söt!

    Nu är det Din tur!
    Kram Sophia -Bf 4/4-08

  • Svar på tråden Konstiga saker du gråtit över som gravid?
  • Happy Sally

    Jag gråter dagligen (ofta flera gånger om dagen) åt fin musik. Typ "Åååååh, den här låten är så fin", och sedan kommer tårarna. Annars gråter jag också ofta över andra saker som är fina, fin natur, när min kille säger något gulligt osv. Är sjukt lättrörd med andra ord.

  • Suzisuze

    He he.. konstiga saker? Ja du, jag är på BF+14 idag, alltså över tiden å jag har väl gråtit över allt under dessa 9 månader. Min favvo är Oprah Winfrey show, gråter alltid när jag tittar på programmet

  • Nimsy

    Ha HA ! ja visst är det roligt. =))

    Jag är mer känslig över just sorgsna scener.
    Och romantiska scener. Glada "moments" film / tv.

    Igår kom tårarna när ja zappa på tv,n, var ett gammalt avsnitt av city akuten , o han Dr Green var dålig o skulle dö när som helst. sen dog han. snyft.

    Sen är det ju massa. =))

    Drömmer du mycket oxå nu som gravid eller?? det gör jag . fy. o hemska drömmar, många nära o kära som dör o är med om tråkgia saker.

  • maxansmamma

    Grät när jag fick orgasm och sedan första gången vi hade sex efter sonens födelse haha sicket skit.

  • MissSophiaS

    Jag drömmer också konstigt! Men värst var det i början av graviditeten. Jag sov jättedåligt pga alla mardrömmar! Bebisar som föddes i delar och bebisar som inte kom alls och massa sånt. Såklart vaknade jag och grät!

    Jag gråter även väldigt mycket när jag ser på tv. Animal Planet, Dr Phil, Mtv allt möjligt!
    Eller när våra köksluckor äntligen kom efter 3 veckor! Då grät jag! Visst är vi för härliga!

    Kram

  • längtar efter familj

    Jag grät också åt typ allt på tv!! Allt från söta djurprogram till Ricki lake och postkodlotteriet.. Jag grät också om någon sa något snällt eller om jag läste någon bok som var líte romantisk eller sorgsen.. Jag grät när jag skulle säga något kärleksfullt till min sambo (för det var så känslosamt).. Ja, det var ofantligt mycket tårar..

    Något bättre har det blivit sen sonen föddes, men det händer fortfarande att tårarna rinner över.. Senast till postkodlotteriet när folk blir så glada över att de vinner pengar...*knäpp?*

  • Minxy

    Gråter inte till "konstiga" saker, bara till sorgliga filmer/böcker/tv-program. T.ex. så såg jag ett reportage om alla kvarlämnade husdjur i New Orleans efter Orkanen Katarina - shit vad jag grät! Stackars hundar, katter, hästar och alla andra halvdöda djur, som blev SÅ hjärtskärande glada så snart dom såg en människa.


    Gravid i vecka 28!
  • Anel85

    Hehe oj jag gråter med över massa saker. Man får för sig nått som inte alls stämmer osv som man gråter över

    För några veckor sen gjorde jag en kycklinggryta som skar sig och blev klumpig osv så det var bara att kasta. Jäklar va jag grät över den grytan! Haha! Hela jävla dagen bölade jag övr den och när jag lugnat ner mig och tex någon ringde eller nån på msn dök upp så var jag ju bara tvungnen å berätta om grytan och började storböla igen! Räcka ut tungan

    Och en dag så ville jag verkligen inte att min sambo skulle gå till jobbet. Jag grina å grina å grina. Han visste inte vad han skulle göra! tillslut var han ju tvungen å gå och lämna mig hemma ensam...fy fan. Tror jag bölade i 2 timmar till efter han gått! Och helt nöjd var jag inte försen han var hemma igen hihi


    Vi ska få bebis! ♥
  • Vombell

    Vid min andra graviditet började jag gråta och blev jättearg för att min man hade delat på potatisarna när han skulle koka dem. Jag ville ju ha hela, runda potatisar!

Svar på tråden Konstiga saker du gråtit över som gravid?