• Anonym (nöjd)

    Världens bästa onani-tips!

    Igår kväll kollade jag runt här inne lite på detta forum, och såg nåns tips om deo-flaska. Man skulle ta ut kulan med en kniv, fylla den med glidmedel eller olja, och så skulle det funka som att bli slickad. Jag va så kåt, så jag tänkte, äsch, jag testar! Jag är en tjej som har svårt och komma och endast min dildo på högsta hastighet mitt på klitoris får det att gå för mig. Å det känns som en plåga att använda den!

    Iallafall...
    Jag hade varken glidmedel eller lämplig olja hemma, så jag fyllde den med vatten istället, ljummet vatten. Sen sprang jag in i sovrummet å la mig i sängen, och blev slickad av mig själv. HAHAHA! Det var så ooooootrooooligt skönt, bättre orgasm på egen hand har jag ALDRIG fått. Nu står deoderant-flaskan prydligt på sängbordet. Nära till hands! Å ingen fattar mer än att det är en deoderant! Som sagt, jag kommer inte lätt, men fyyy fan, med denna lilla hemmagjorda leksak, mmmm...

    PROVA SJÄLV!
    Du ska alltså ta en deoderant, pilla ut kulan, jag lyckades kila ut den med en kniv, skölja den ordentligt, kulan oxå, å så fylla den med glidmedel, babyolja, massageolja, eller som jag, med ljummet vatten!

    Har man ingen som kan slicka en till härliga orgasmer till hands så sviker inte deon dig!! Prova och sen säg till vad ni tycker!!

  • Svar på tråden Världens bästa onani-tips!
  • Anonym (nyfiken)

    vart ju tvungen att testa....funkade inte särskillt bra tycker jag

  • Me o Mike

    haha testa du nyss??

    Anonym (nyfiken) skrev 2007-11-29 11:48:48 följande:


    vart ju tvungen att testa....funkade inte särskillt bra tycker jag
  • Anonym (nyfiken)

    kunde ju inte låta bli juh...lät som en rolig ide....

  • Me o Mike

    jag har hört om denna idé förut och jag blev supernyfiken!! Men har glömt att testa..

    Anonym (nyfiken) skrev 2007-11-29 11:51:20 följande:


    kunde ju inte låta bli juh...lät som en rolig ide....
  • Anonym (nyfiken)

    fast jag tycker iofs att dom flesta leksaker är mindre kul...eftersom man styr själv

  • Anonym

    Att det inte finns en sårts maskin som man lägger mellan benen i sängen som känns som en tunga... Hade man sluppit hålla i den själv...

Svar på tråden Världens bästa onani-tips!