• emzemz
    Äldre 30 Apr 09:14
    41365 visningar
    20 svar
    20
    41365

    Hyresrätt - störande grannar

    Chutzpah skrev 2007-12-01 23:57:39 följande:
    vi har en asshole granne som tycker att börja spela music (extremt högt dessutom) kl 23 är lämpligt, alla kvällar. Hon bor över oss, och jag (som har t o m nedsatt hörsel) kan sitta i soffan och titta på tv och ändå sjunga med hennes music och uppfatta vartenda ord. Det är en sak om man har fest någon gång, men inte 4-5 kvällar i veckan. Jag hatar henne, trots att jag aldig träffat henne.
    Hata någon som du aldrig har träffat.. Vore det inte bättre om du plingade på och bad henne sänka volymen efter 23 istället för att berätta i ett forum om hur mycket du hatar din granne? Taskigt av dig att snacka skit om någon som inte har fått något klagomål om att hon stör dig, eller har det kanske skrivits någon lapp eller dylikt? En del fattar inte att man inte får leva om sent märkligt nog och så länge ingen säger något så fortsätter det. Hade själv en granne som gillade att leva rövare efter 22 vardagskvällar, möblera om var väldigt kul tyckte han! Inte vi dock.. Gick bara upp och sa som det var och det blev mycket fridfullare efter det
Svar på tråden Hyresrätt - störande grannar