Eldsvåda hotar "Fantomen"-premiär
Forum Allmänna: Blandat - Medlemstrådar
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tor 13 dec 2007 01:15 #6

förresten så har jag precis slutfört dagens uppdrag. lussebullarna mkt goda! gjorde marknadsnougat oxå...provsmakade smeten så mkt bara...så nu jag vill inte äta de färdiga..... *urk* imorgon kanske!
    så alisandra: tack för recepten! mkt goda! men blev bara så mkt mjölblandning över från marknadsnougaten..?

• Tor 13 dec 2007 03:08 #7

Halla tjejer!

Nagon som är vaken? Jag kom precis hem fran jobbet, jobbar kväll nu ..bläää..Imorn är mannen ledig sa det blir en shopping runda..

Gonatt och sov gott

• shqipo­një
    Visa endast
    Tor 13 dec 2007 08:25 #8

God morgon!

msuse skrev 2007-12-13 01:15:01 följande:
    förresten så har jag precis slutfört dagens uppdrag. lussebullarna mkt goda! gjorde marknadsnougat oxå...provsmakade smeten så mkt bara...så nu jag vill inte äta de färdiga..... *urk* imorgon kanske!så alisandra: tack för recepten! mkt goda! men blev bara så mkt mjölblandning över från marknadsnougaten..?
    Gjorde marknadsnougat igår jag med, jättegott men det finns risk för att bli sockerförgiftad tror jag! hihi

Ska nog köpa mig en bok jag med... Min man spenderar 0 min/vecka med att hjälpa migSkrikandes Så nu får jag helt enkelt ta tag i det själv...
    (vill tillägga att min man inte hjälper mig för tiden räcker helt enkelt inte till, han jobbar mycket och när han inte gör det vill han ju vara med sin son plus att han håller på och lär sig svenska..)

Nu ska jag ta och göra mig iordning och gå en sväng på stan, ha det bra!
  • shqipe­ri82
    Visa endast
    Tor 13 dec 2007 09:22 #9

ja varför står det inget om albanien?? *småsur*

• shqipe­ri82
    Visa endast
    Tor 13 dec 2007 09:23 #10

jaha, det gjorde det visst men fick inte plats på denna sidan... ok... Kram till dig camilla!!!!!

Svara i tråden: Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Medlemstrådar
Svara i tråden...
Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!
Dela på Facebook Vi som är gifta/tillsammans med/är kosovoalbaner, makedoner, albaner :-D tråd 4!!!!

Innehåll