• little mommy

    stora gravid magar??

    Jag tyckte jag var stor när jag var gravid,haha. Men har märkt att några eller många här på familjeliv hade bamse magar! mycket större än min var.
    Är så impad hur ni orkade bära upp dessa stora magar!!
    Är det fler som hade eller har bamse magar man kan få se??

  • Svar på tråden stora gravid magar??
  • Tinagumman

    nu finns det bilder jag gick upp 14 kg med Wilma och hon vägde 4445g när hon kom i v.41...

  • FruMarie

    räknas jag som stor?
    Väntar första barnet


    När kommer du till oss, lilla bebisen?
  • Malmöflicka

    Jag tycker min är stor för att vara vecka 36, men det kanske mest är som det känns...

  • little mommy
    Malmöflicka skrev 2007-12-23 15:37:42 följande:
    Jag tycker min är stor för att vara vecka 36, men det kanske mest är som det känns...
    från att vara så smal som du var innan var den ju stor för att vara på dig
  • little mommy
    FruMarie skrev 2007-12-23 14:45:04 följande:
    räknas jag som stor? Väntar första barnet
    din mage han var stor framåt va?? såg ut som från sidan i allafall längesen du såg fötterna hihi?
  • Puma86

    Jag tycker jag är stor.. men ja får höra väldigt olika om min mage om den e stor lr inte.. du får gärna kolla om du vill! Finns bilder i mitt galleri, men dom senaste bilderna ligger under min graviditets kalender!

  • little mommy
    Puma86 skrev 2007-12-23 16:19:49 följande:
    Jag tycker jag är stor.. men ja får höra väldigt olika om min mage om den e stor lr inte.. du får gärna kolla om du vill! Finns bilder i mitt galleri, men dom senaste bilderna ligger under min graviditets kalender!
    den var riktigt rund hihi! fasen vad lik kiera knightly du var!!!
  • putte skywalker

    På tal om stora magar.. Sitter och kollar på Förlossningskliniken på TV4Fakta och det är en kvinna som väntar fyrlingar som snart ska snittas i v27. Hennes SFmått är 54 cm!

  • Lemice


    När jag kom in på BB så var det första de fråga om jag skulle få tvillingar detta var i v 36 dåp jag fick min son 4 veckor tidigt! Sista sf måttet jag har är från v 33 då jag hade 46 i df mått och magen fortsatte ju växa tillls jag kom in till förlossningen!
    Trodde jag skulle få en jättebebis trots att han kom tidigt men ut kom lille Noah 3310 g
  • Albin 080509

    ni med stora magar vad har ni haft för sf mått? när ja va hos bm för en vecka sen hade jag 24 i sf mått och då va ja i v 22 (21+0) de e stort va?

Svar på tråden stora gravid magar??