• Whitef­ang
    Äldre 1 Jan 12:56
    9566 visningar
    3 svar
    3
    9566

    Hur ska jag gå till väga?

    Jag och min fru har snart försökt i 9 månader med att bli gravida med ett lilla syskon till våran son som är 19 månader gammal men det verkar inte vilja sa sig denna gången.Min fru mår dåligt psykist av detta och hon har fått jätte mycket strul med sin mens,kan blöda upp till en månad i sträck och så...
    Jag vet inte vad jag ska göra för stötta henne...

    Visst det tar jätte hårt på mig också för varje negativt gravtest vi fått som vart minst 8 stycken nu!!
    Vi vill så gärna ha en till!! I april har vi försökt i 1 år och då har vi rättighet att få hjälp!!

    Vad ska jag säga och göra för min fru ska må bättre???
    Mår jätte dåligt av att hon mår som hon gör!!
    Tacksam för alla svar

  • Svar på tråden Hur ska jag gå till väga?
  • cruZZe
    Äldre 1 Jan 21:32
    #2

    Har eg inga bra tips utom att ni pratar igenom det hela och ev bestämmer er för att avvakta ett tag. Passa på att leva livet med den familj ni har nu. Era stresshormoner slår i taket till slut annars.

    När ni sedan börjar försöka igen (skydda er inte under tiden heller för vem vet) så har ni redan i bagaget att det kan komma ta lång tid och ni kanske inte blir lika stressade av det.

  • Brippo
    Äldre 1 Aug 10:32
    #3

    Håller med. Koncentrera er på att leva och er son så ska du se att det löser sig.
    Ni har ju barn redan :)
    Bara köra på som vanligt och tänker ni ta hjälp så kommer ni ha tid på er för det går inte över natten direkt.

Svar på tråden Hur ska jag gå till väga?