• Götebo­rgaren
    Äldre 4 Jan 19:48
    235793 visningar
    130 svar
    130
    235793

    Några bra dejtingsidor som är gratis?

    Någon som vet några bra dejtingsidor??

  • Svar på tråden Några bra dejtingsidor som är gratis?
  • MissTa­g
    Äldre 5 Jan 01:19
    #1

    www.spraydate.se
    www.happypancake.se
    www.mulligt.se
    www.vildawebben.se

    Spraydate och vilda webben har ett gratismedlemskap och ett betalmedlemskap men jag tycker de funkar i snålversionen. Mulligt är gratis för tjejer, dock inte för killar (korkat) och Happypancake är helt gratis med massor av funktioner.

    Det finns säkert en miljard till.

  • Thilda
    Äldre 5 Jan 01:24
    #2

    Spraydate.se tycker jag är schysst. Där kan man välja själv om man vill betala eller inte. Givetvis får man ju tillgång till lite mer om man betalar, men det är samtidigt inga förvåner som man saknar i det vanliga obetalda medlemskapet.


    Jag ångrar ingenting. Kasta första stenen, den som är utan synder. Nej, ingenting...
  • Annete­Larsso­n23
    Äldre 9 Apr 12:52
    #3

    Hej,

    Datedirekt.se är gratis tror jag. Annars kan du kolla in dejtingsveriges lista på dejtingsajter


    Lycka Till!

  • wegass
    Äldre 7 Jun 08:21
    #4

    Hejsan.

    Liksom många andra har föreslagit så är spraydate ett bra val. Happypancake är också en populär dejtingsida som är helt gratis. Båda dessa sidor har många medlemmar.
    Är du intresserad av dejtingsajter som tar betalt kan du titta in på dejtingdate.

    Lycka till

  • Äldre 10 Jun 22:09
    #5

    just happypancake har ja fått tips om att den ska va bra, inte blivit medlem ännu dock
    dejt imorron så håll tummarna för mig! ;)

  • datub
    Äldre 1 Aug 22:32
    #6

    Jag tror många dejtingsidor är oserösa.

    så var lite försiktig,

  • Äldre 9 Sep 22:47
    #7

    ...

  • Äldre 23 Sep 18:37
    #8

    Badoo är helt ok där väljer du om du vill bet,det kostar 25 kr vet inte om de var per vecka el mån o det betalas via sms....

  • Prince­ssOfIc­e
    Äldre 29 Oct 09:44
    #9

    Vilda Webben är ingen renodlad dejtingsida.. Den är mer ett community.. Badoo finns det tyvärr många idioter som kallar en rasist helt i onödan bara för att man råkar ha ett liv borta från datorn i 5 min.. Rekommenderar INTE den sidan.. betalning är 25kr/veckan som dras från mobilen automatiskt efter att man skickat ett startsms..


  • simonp­hoenix
    Äldre 31 Jan 21:46
    #10
    Göteborgaren skrev 2008-01-04 19:48:36 följande:
    Någon som vet några bra dejtingsidor??
    www.tolove.se behöver man inte betala för medlemskap, inte heller för att skicka meddelanden. Prova.
Svar på tråden Några bra dejtingsidor som är gratis?