• bitte7­1
    Äldre 15 Jan 09:25
    87274 visningar
    2401 svar
    2401
    87274

    Trollen traskar vidare i träsket

    *lägger till i favoriter*Skrattande


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 17 Jan 11:21
    #99

    Hej hopp...
    Två nya LO:s i bloggen: en är bidrag till cybercropen och den andra är min första DT-LO. Välkomna in och kika *rusar vidare och tar en bloggrunda senare*


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 19 Jan 08:46
    Sagomamma skrev 2008-01-19 00:33:39 följande:
    Hallåååå tjejer!!Vad KUL att "se" er igen!! (Om någon kommer ihåg mig)Shit vad alla har utvecklats i sitt skapande sen sist!! (Åtminstone er jag kommer ihåg sen låååångt tillbaka...)Nåväl ville bara hoppa in och säga hej!Kramar!!
    *vinkar jätteglatt* Vad kul att höra ifrån dig!
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 20 Jan 16:56

    Herregud, vad duktiga alla är - hinner inte kommentera alla just nu - FÖRLÅT!!! Men jag får återkomma med kommentarer senare.
    Ville bara säga att jag har haft världens flyt senaste veckan och jag har laddat bloggen med massa bidrag till cybercropen och lite DT-alster också - välkomna in!


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 27 Jan 13:19
    Sosofofie skrev 2008-01-26 10:07:29 följande:
    ok tjejer. En som vill ha kamea hjälp här!Vill verkligen ha en systemdigital kamera NU men har absolut ingen aning om vad som är bra!?! Tips på bra nybörjarkamera tack!
    Vi har en Nikon D70 och är supernöjda med den: kommer inte ihåg riktigt vad den kostade men tror det var runt 9000 kronor (men då köpte vi den för tre år sedan).

    Ja, just det: har en ny LO i bloggen (bidrag till en skisstävling på Stellas). Så välkomna in och kika om ni känner för det
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 28 Jan 20:13

    Grattis på födelsedagen Scrapmom!

    Och GRATTIS Sosofofie till vinsten i skisstävlingen i cybercropen på Allt om scrap!


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 12 Feb 21:47

    Tjolahopp allihop!
    Oj oj oj, här är man borta från tråden några dagar pga att vi varit sjuka, snoriga och förkylda hela familjen nästan och vad finner man: jo, en diskussion som nästan platsar i amningshysteritrådarna eller sovmetodstrådarna här på Familjeliv

    Ja, jag har nog inte så mycket att tillföra diskussionen, för jag sökte inte till SA. Så det är allt jag har att säga om det

    Grattis alla som blivit publicerade eller vunnit eller blivit DT ! *ingen nämnd, ingen glömd eftersom jag varit borta några dagar och inte hunnit läsa igenom precis allt*

    Känns som att det är läge för en bloggrunda tror jag, för det är nog många som lagt ut nytt

    Och jag har också gjort det. ja, lagt ut lite nytt alltså! Välkommen in i bloggen!

    *springer ut på maratonrunda i bloggarna*


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 15 Feb 08:26
    Matriark skrev 2008-02-14 09:31:13 följande:
    Hej och glad alla hjärtans dag på er alla troll.Här ska det firas födelsedagskalas idag så det blir fullt upp med bakning...Evigheter sedan jag postade något här, men nu har jag fotat en tavla som jag har scrappat. Det blev tyvärr lite blänk i bilden trots att jag fotade utan blixt eftersom jag lackat tavlan för att den ska vara avtorkningsbar.
    Den var jättefin och vad smart med lack på så man kan torka av den!
    Coursell skrev 2008-02-14 19:16:33 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-179/m29768654.htmlOm nån har lust att rösta på en "alla hjärtans dagutmaning" Har börjat scrappa lite så smått igen. Har varit så anti så jag haft lust att kasta bort allt scrapmaterial på soptippen...Har altrat lite saker och börjat på ett minialbum Bilder kommer nån dag när jag får kameran i telefon att fungera igen.
    *vinkar* Hoppas du hittar tillbaka till scrappandet igen! Ska rösta strax
    Sosofofie skrev 2008-02-14 22:18:55 följande:
    YEESSS! Har äntligen kommit på ett sätt att få flera T till alla alfabet (t tar då slut ofta för mig iaf. Vänd på ett f! Svårare än så var det inte *nöjd över min uppfinningsrikedom*
    Gud, vad fiffig du är! *gör vågen*

    Och jag har bloggat mitt bidrag till scraputmaningens kärlekstävling (och jag vann den lilla utlottningen av en kärleksRAK *YAY*) och ett bidrag till skisstävlingen på Papp och scrap.
    Ni får gärna kika in i bloggen!

    *går och byter en blöja som luktar konstigt innan jag tar en bloggrunda*
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 18 Feb 09:02
    garfield skrev 2008-02-17 21:46:15 följande:
    Nu är jag tillbaks från USA och den stora mässan! Hjälp vad mycket intryck och inspiration jag har med mig hem!Har börjat uppdatera bloggen med dag ett... Sedan tar jag en ny dag om dagen. I morgon handlar det om mässan!Välkommen in på ett besökblogg.brandin.info
    Vad kul ni verkar ha haft! Kommer följa din blogg med spänning!
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 22 Feb 07:32

    Tjingeling allihop....
    Emmixen: välkommen tillbaka! *vinkar* Kul att se dig härinne igen!

    Syrlig: grattis i efterskott!


    Dolphina skrev 2008-02-21 08:51:14 följande:
    Nu har jag tagit mig till mod att anmäla mig till min första recept swapp på scrappiz.se.Tyckte det var så roligt att jag nu anmält mig på ännu en till....Är det fler här som håller på med recept-swapp???
    Jag har också anmält mig till några nu på Scrappiz (undrar om vi inte är med i samma? Pajswappen???)

    Har varit lite osynlig här och i bloggen ett litet tag, men det beror inte på ointresse utan vi har först varit sjuka allihop och nu sover minstingen så dåligt så jag håller på att smälla av: vaccinationssprutor, nya tänder och ett allmän hopp framåt i utvecklingen har gjort sitt till där... Men nu hoppas jag på att det vänder snart, så jag kan vara lite mer aktiv

    Nähä, jag ska nog gå på en bloggrunda medan resten av familjen sover *ta i trä*

    Ha det så länge!
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 19 Mar 10:32

    Tjolahopp tjolahej alla söta troll! *studsar in*

    Åh, vad dålig jag är på att skriva här nu *tar mig själv i örat*, men det har varit en del med magsjuka och annat här....

    MAMMSY förlåt Pretty in Pink: Vad kul att se dig igen!!!!! Har saknat dig här i träsket, och i bloggen har jag kikat in men den var inte så uppdaterad

    Nä, kanske skulle försöka läsa ikapp och ta en bloggrunda medan Agnes sover, känner att jag behöver uppdatera mig lite.
    Jag har förresten också (sent om sider) uppdaterat bloggen med en file folder och ny LO, kika in om ni har lust!

    *I´ll be back*


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 19 Mar 10:35

    Åh, förresten: Marajjah och PiP (*fniss*):  då är det inte bara jag som inte fått från Studio Calico då: var lite orolig att det fastnat i tullen för de brukar vara så punktliga annars??? *fortsätter vänta*

    Och så en sak till: det är cybercrop på Scrappiz i påskhelgen om ni har missat det *Tjoho*


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 22 Mar 18:20

    Glad påsk alla söta troll!

    Grattis HannnaP och MissGoldie till vinster och publiceringar!

    Har bloggat mitt bidrag till scraputmaningens påsktävling samt bidraget till Magdas tävling nu om någon är intresserad!

    Ska ta en bloggrunda och kommentera när småtjejerna lagt sig *pust*


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 23 Mar 13:37

    Tjejtrazan: GRATTIS!!!

    Jag ska tyvärr inte på mässan *snyft* men vi är upptagna då: Hoppas ni får det trevligt ni som ska dit!

    Egentid får jag faktiskt ibland av min söta sambo, rätt ofta tar han med sig småtjejerna ut i vagnen eller åker och handlar elelr nåt annat så jag får tid för mig själv *glad*

    Nu ska jag fortsätta med mina cropbidrag, see yaa!


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 26 Mar 13:05

    PiP: underbar LO - jättevacker!!

    Bark: grattis!!!!

    Å jag ska inte på mässan *buähähähääääääää*GråterMen å andra sidan slipper jag ju göra av med massa pengar då och det är ju bra *nickar bestämt*

    Å så har jag bytt blogg - för att fira det samt att jag bloggat ett helt år så har jag en liten utlottning i bloggen:
    http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/ Välkomna in!

    mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se

  • bitte7­1
    Äldre 26 Mar 13:06

    Ja, titta - nu fick ni adressen jättemånga ggr - så nu kan ni ju inte missa det


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 26 Mar 13:39
    scrapparlotta skrev 2008-03-26 13:15:01 följande:
    Adressen dit då....??....
    Tar den en gång till IFALL någon skulle missat den:
    http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/
     *fniss*

    Nu har jag lagt upp mina cybercropbidrag också så ni kan ju kika in en gång till! Är ni säkra på att jag inte ska skriva adressen en gång ytterligare...?
    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 5 Apr 06:51

    *studsar in*

    Tack för era grattis - jag höll också på att trilla av stolen när jag såg det

    Grattis PiP: jag är inte det minsta förvånad!!! Bidraget till Magdas finns även i bloggen: http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/

    Grattis även till alla andra troll som håller sig framme - ni rockar fett som Oscar brukar säga

    Är så glad för snart snart kommer min megabeställning av punchinella och annat kul från the big country overthere *klappar händer och dansar* Fick en mail härförleden att min beställning var skickad!


    blog.bahnhof.se/wb863562 maries scrap och såntblogg
  • bitte7­1
    Äldre 7 Apr 08:39

    fräs: jag har kommenterat i din blogg och som sagt har jag inte så mycket att tillägga utöver de goda råd som du fått Men jag gillar iaf dina LO:s väldigt mycket!

    Tack igen för alla grattis


  • bitte7­1
    Äldre 7 Apr 13:41
    roha skrev 2008-04-07 09:17:47 följande:
    hej hej alla träskisar!Hinner inte va här så mycket nuförtiden. Har börjat jobba igen, o det e jättejobbigt. Har ännu mer värk än jag hade innan, så det e rätt kämpigt. Har inte hunnit eller kunnat scrappa nåt på 2 veckor...Men jag kikar in lite då o då... helt utan scrapping kan jag ju inte va!
    Usch vad jobbigt, hoppas du snart mår bättre *kramar om*

    Jag har fått hem massa skojig post idag, finns att kika på i bloggen om ni är nyfikna!

    *springer in till jaktis och pylle*
Svar på tråden Trollen traskar vidare i träsket