• miniGr­ynet
    Äldre 24 Jan 00:48
    4734 visningar
    19 svar
    19
    4734

    Vad tycker ni om skoskåp?

    Har ni skoskåp hemma?

    Tycker ni att det är bra eller dåligt?


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden Vad tycker ni om skoskåp?
  • miniGr­ynet
    Äldre 24 Jan 01:06
    #3

    Ja, jag är lite sugen på sånt här i vitt, kanske två stycken... http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10099048

    Vi har en rätt liten hall, så jag tänkte att det kanske kan vara en bra idé med skoskåp, plus att vi då slipper ha skorna överallt för det är inte lika lätt för dottern att ta fram skorna då.
    Nu har vi dom i ett skåp, men det öppnar hon och tar fram allt.


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGr­ynet
    Äldre 24 Jan 01:11
    #4
    Teskedsmamman skrev 2008-01-24 01:05:54 följande:
    ÄLSKAR!!!!!!!!!!Vi har en yyyyyyyyyyyttepyttehall!!! Med 4 barn som har skor (Affe har ju inte så många skor än ) så har vi ett berg av skor.... inte... vårt skoskåp sväljer massor!!!
    Låter härligt!!

    Nej, han har ju inte riktigt kommit dit ännu...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGr­ynet
    Äldre 24 Jan 14:33
    #6
    Minnet66 skrev 2008-01-24 08:14:51 följande:
    Minigrynet: Jag har precis ett sådant skåp, fast det vita. I förra lägenheten var det perfekt eftersom hallen var superliten, nu har vi lite större hall men det funkar ändå. Dock får inte min sambos jätteskor plats i skåpet, men mina skor får plats.
    Måste fråga vad din sambo har för skostorlek (om du vill svara såklart!), min sambo har nämligen också stora fötter. Han har stl 46-48, så då kanske dom inte får plats där heller...
    Hmm... ska kanske prova när vi är på Ikea.

    Jag vill också ha vitt! Ser så fina ut!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGr­ynet
    Äldre 24 Jan 15:12
    #8
    Butterscotch skrev 2008-01-24 14:52:57 följande:
    Jag tycker att de ofta är extremt fula, vet inte om jag sett några som är snygga någon gång faktiskt. Men de verkar ju praktiska. Man kanske kan piffa till dem med tapet eller nåt.
    Finns ju så många olika utseenden och sorter!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGr­ynet
    Äldre 24 Jan 15:26
    #10
    Minnet66 skrev 2008-01-24 15:23:54 följande:
    Minigrynet: Han har 46-47, lite plattare skor får plats har jag för mig. Får kolla när jag kommer hem, är på jobbet nu.
    Ok!
    Tack vad snällt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGr­ynet
    Äldre 25 Jan 12:23
    #18
    sailormoon81 skrev 2008-01-25 09:13:06 följande:
    finns snygg på mio med
    Jo, men vi har inte budget för att köpa dyrare möbler för tillfället (antar att de kostar mera än Ikea, som vanligt!).
    Jag har ju hittat de skåpen jag vill ha, som passar in i vår blivande hall efter renovering.
    Men tack för tipset!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vad tycker ni om skoskåp?