• Anonym (nyfiken)

    Sex med högklackade skor på?

    Jag är bara nyfiken på om någon har haft sex med sexiga skor på? Typ stilettklackar eller liknade? Tyckte ni isåfall att det var bra för att höja spänningen eller var de mest i vägen? lite nyfiken bara..

  • Svar på tråden Sex med högklackade skor på?
  • Judy

    Jag har haft det, det är ju en kul grej som tänder lite extra.

  • MiamiVice THE Slyna

    Jag har haft det och det var en ganska läcker upplevelse, det höjde spänningen..Rekommenderas!

  • nimble

    Nä, jag har aldrig haft sex, alls alltså, men däremot haft högklackade skor.

  • Storstadsfarsan

    Som kille tycker jag det är läckert!! Har varit med om att tjejer haft det flera gånger, ibland på deras initiativ och ibland på mitt.
    Visst, lite ivägen kan det bli men samtidigt förhöjer det stämningen lite så det gör inget.

  • Yesorno

    Ja...om jag har speciella underkläder e det ju jätteläckert och killar brukar kunna tända till av det...

  • Anonym

    Min man tycker att det är otroligt sexigt med stövlar på mig under sexakten.
    Både med höga och låga klackar.
    Ett fräckt skärp till brukar också vara uppskattat.

    Vi har också många olika roliga dräkter som jag har ibland ex polis, nurse osv.

  • Anonym

    Jo, det händer att jag har sex med högklackat. Känner mig supersexig och min kille tänder ordentligt! Har önskat mig ett par riktigt "horiga" högklackade typ såna som strippor har...Hoppas jag får dem!

  • Anonym (Stilettos)

    Älskar high heels, helst 15 cm och högre, ska användas i alla sammanhang men vi använder dom i sängen, gillar att känna metallklacken mot kuken .... samtidigt som hon runkar mig ... gosh ....Oskyldig

  • Anonym (Q)

    Jag jag känner mig själv extra sexig i högklackat, även i sängen, både skor och stövlar. Gärna tillsammans med nylonstrumpor och höfthållare, eller korsett (inte stayup-strumpor för jag tycker jag har mulliga för lår...).
    Det som kanske tänder mig allra mest är att min sambo blir så glad och så tänd när jag klär upp mig.

Svar på tråden Sex med högklackade skor på?