• Anonym (ajj ajj)
    Äldre 30 Jan 21:27
    26795 visningar
    27 svar
    27
    26795

    Böld i fittan?!?!

    Har nu i ca 2 veckor haft jätteont i fittan..Nu börjar det dyka upp en böld liknande sak på ena inre blydläppen..ganska långt upp nära klitoris. I vanliag fall kan man verkliegn urskilja klitoris och inre och yttre blygdläppar på mig..nu ser allt helt svullet och äkligt ut. Visst jag är gravid och det är vanligt att man svullnar..Men denna böld gör att man knappt ser skillnad på ena inre blydläppen och klitoris..

    PLUS att det gör satans jävla ont..ont hela tiden..inte bara vid beröring..utan minste lilla rörelse så gör det ont...plus att det dunkar hela tiden..Trodde först jag hade urinvägsinfektion, för då brukar jag få så där bultande/dunkande känsla där...men har tagit sånna tester hemma och det visar inget..och idag såg jag denna böld..

    Ska ringa till mvc imån och be om att få komma in på en koll..men vill gärna bolla lite tankar och sånt med er..Vill höra era funderingar..vet att ingen av er kan ställa en diagnos men vill mest bara som sagt bolla lite tankar och prata av mig.

    Nån som haft liknande??

  • Svar på tråden Böld i fittan?!?!
  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 21:33
    #3

    Tror jag kan ha svamp OXÅ, har precis ätit en pencilinkur och får alltid det då..men aldrig fått sånna här bölder av att ha svamp..ne det känns som nått annat..

    Kondylom..det är väl enbart en sexsjukdom väl? Kan det ligga latent eller vad det heter?
    för varken jag eller min man har haft sex med nån annan på över 4år.
    och min man har bara haft mig.

  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 21:38
    #8

    har inte rakat mig där på hur länge som helst..och det känns inte som en hårsäck eller talgkörtel..jag känner min fitta väldigt väl om man kan säga så..och dom senaste 2 veckorna har min fitta vart helt knas..haft en massa självsprickor och jättetorr och det har svidit och grejjat..och nu kom den här bölden där..nu tror jag att jag upptäckte en till liten :S

    Hela fittan känns alltså helt fucked up :S

  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 21:41
    #10

    Har haft massa sånna varbölder förut och det känns inte som det..det är liksom inte som en böld i sej utan mer svullet och en böld inuti typ :S svårt att förklara..men det kommer inte nåt om man tar på den...

    åderbråck känns det inet som heller..har haft lite sånt förra gången jag var gravid..

    när jag satt förut på toa kunnde jag knappt sära på benen för det känndes som hela fittan sprack :S ursäkta mina ordval..men fy helvete vad ont det gjorde :S

  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 21:59
    #13

    Gör dom ont då?  grejjen är att jag vågar inte röra eller ens sära på blygisarna för det gör så satans ont :S

    Som jag skrev ovan så tror jag att jag har en svampinfektion oxå..men har behandlat med pevaryl ltie då och då...min fitta blir väldigt torr av den så jag har inte velat hålla på hela tiden..men i 3 dagar iaf och det borde väl ha förbättrat om det är en svampinfektion?

    köpte även en intimkräm på apoteket då jag var så torr och så..
    men iaf..kan svamp ge en böldliknande saker? aldrig vart med om det ..bara att jag blitt röd och lite torr och så.


    Fru U skrev 2008-01-30 21:43:59 följande:
    Man kan ha blodbölder också
  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 22:14
    #16

    kikade runt på nätet på kondylom nu..såg en bild på en tjejs fitta med massa kondylom vårtor..har haft en liten böld liknande grejj precis mellan öppning och analen men aldrig tänkt att det skulle vara nått för jag trodde det bara var nått som fanns där..men nu kikade min man och nu var den så där vithudfärgad som det står att dom vårtorna brukar vara :S

    men den har jag haft hur länge sen som helst och har liksom inget med mitt onda uppe vid klitoris att göra..och det ser inte alls ut på samma sätt..men det är värt att kolla upp denna grejjen oxå...

    så svårt att kolla sej själv där nere när man har en stor mage i vägen :S

  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 30 Jan 22:49
    #17

    nån mer om har nått att säga eller tro?

  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 09:59
    #24

    ska ring mvc nu efter 10. För höra vad dom säger.hoppas jag får komma in på en koll snart.
    kan knappt sova av att det gör så ont :S

  • Anonym (ajj ajj) Trådstartaren
    Äldre 31 Jan 14:08
    #25

    fanns ingen telefontid alls på min mvc, åker in till sjukhuset och sätter mig där..ringde en annan mvc som tyckte det..får se vad som händer..har lika ont fortfarande :S

Svar på tråden Böld i fittan?!?!