• Anonym (Kaffedraken)

    Titanic, sorligt eller lyckligt slut?

    Jag har alltid påstått att jag tycker att titanic slutar lyckligt men de flesta jag har berättat det för håller inte alls med mig.

    Vad tycker ni?

  • Svar på tråden Titanic, sorligt eller lyckligt slut?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Klart det slutar lyckligt! De får ju äntligen varandra igen!!


    BillaLilla och LäskeLäske - mina gullenuttiga hjärtefjun!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo, precis det jag också tycker. De återförenas ju på skeppet efter att hon har dött!

  • Anonym (Kaffedraken)

    Är det ingen mer som tittar på Titanic just nu eller åtminstonde har sett den förut?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag hoppas alltid att Titanic ska lyckas styra förbi isberget, men det händer ju inte såklart..

    Lyckligt på slutet, när de återförenas som unga igen.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Oj... ja det är klart att det är ett lyckligt slut!
    När den gick på bio var jag där 4 gånger och såg den... Tyvärr förlorar den lite av sin charm när man ser den i dvd´n...

  • Anonym (Kaffedraken)
    Nellee skrev 2008-02-10 00:19:56 följande:
    Jag hoppas alltid att Titanic ska lyckas styra förbi isberget, men det händer ju inte såklart.. Lyckligt på slutet, när de återförenas som unga igen.
    Då är vi 2, varje gång ja sett filmen, blir ja lika förbannad på han som tycker de ska öka farten & ta en genväg & varje gång sitter ja & hoppas att de ska missa isberget. Jävla märkligt. *haha* =)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Svar på #4
    jo, jag har sett den men jag kommer fan inte ihåg slutet.. jag har glömt allt efter att han dör.. händer det ngt mer sen?
Svar på tråden Titanic, sorligt eller lyckligt slut?