• Anonym (Villi­g)
    Äldre 13 Feb 14:57
    17912 visningar
    45 svar
    45
    17912

    Jag är kåt på en annan man

    Jag är gift och vi har ett barn och nästa är planerad. Men det är en man på min arbetsplats. Han visar öppet att han är intresserad av mig. han arbetar på en annan avdelning men har ärenden till min avdelning varannan vecka ungefär. Jag blir så kåt varje gång jag ser honom att det fuktar i trosorna. Han kommer alltid fram till mig och vi står och pratar om allt mellan himmel och jord i minst tjugo minuter. Ibland står vi och småflirtar, men är ändå helt oskyldigt. Men mina tankar är åt ett helt annat håll. Ibland måste jag gå in på toaletten och onanera efter att han varit på avdelningen. Jag brukar springa till jobbet och en morgon kom han in i omklädningsrummet just när jag bytte tröja. Han blev helt förstenad och jag såg att han hårdnade. Jag sa bara: "Vi får inte", och då log han halvt förtvivlat och gick. Jag ser att han vill, jag vill. Jag vet att jag inte vill lämna min man, men sex en gång, det skulle vara något det. Vi är så kåta på varann att det är läskigt. Mitt underliv pulserar bara jag sitter och skriver det här. En gång skulle jag tacka honom för en fin dekoration han ordnat på samtliga avdelningar. Jag strök min hand över hans arm, och det gick som en stöt genom hela min kropp. Han tittade helt simmigt på mig, och då släppte jag snabbt och gick.

    Jag trodde att detta skulle gå över. Men det har hållt i sig i snart två år. Vi pratar om allt möjligt och han är verkligen en helt underbar man. Men den enda beröringen vi haft är när jag rörde hans arm. När han kommer in på avdelningen nästan rusar jag till honom och vi pratar fortfarande om allt möjligt. I två års tid har vi stått där och pratat om allt varannan vecka. Enda anledningen till att jag inte gör något är för mitt barn. Jag vill inte träffa mitt barn endast varannan vecka. Finns ingen man i livet som skulle vara värd att endast få vara med sitt barn varannan vecka. Risken är överhängande att det skulle bli resultatet om jag var otrogen.
    Ska jag byta jobb? Ska jag vara otrogen en gång?

  • Svar på tråden Jag är kåt på en annan man
  • Anonym
    Äldre 13 Feb 14:59
    #1

    byt jobb!!

  • Anonym
    Äldre 13 Feb 15:00
    #2

    Mmm säger oxå det byt jobb....

  • Moch
    Äldre 13 Feb 15:06
    #3

    Sluta flirta eller byt jobb. Agera 'proffisionellt' när han kommer och snacka inte skit i 20 minuter varje gång osv osv...

  • Anonym (suck)
    Äldre 13 Feb 15:16
    #4

    SKÄRPNING...
    byt jobb - lägg av...osv...
    va tusan du säger ju själv att du inte ska...va fan skulle du tycka om din man var otrogen -men bara EN enda gång med nån han är såååå kåt på?

    om det är okej - snacka emd maken å ha ett öppet förhålalnde en gång...

    och tack flör den lite väl ingående beskrivningen

  • Anonym (mee toooo)
    Äldre 13 Feb 15:32
    #5

    Har precis samma situation!!! Fan för denna gudomliga karl som gör mig såå konstig. Här funkar det inte att byta jobb. Finns liksom inga alternativ där jag bor. Har heller aldrig gjort något men båda har samma känslor. Vet att EN gång är en gång för mycket o de skulle aldrig kunna ordna till sig om jag gjorde nåt så dumt... Men... Ibland undrar jag om de inte är meningen att de ska bli vi två...

  • Locket på
    Äldre 13 Feb 18:06
    #6

    Du kanske ska berätta detta för din man.

    Han kanske också har någon tjej på jobbet som han vill stoppa ku*en i.

    På det sättet så får ni ju båda vad ni vill.

    Eller du kanske tillhör den kategorin människor som saknar ryggrad. Isåfall tycker jag att du ska byta jobb.

    Så du har i detta fallet fyra alternativ.

    1. Berätta för din man hela sanningen.
    2. Byta jobb.
    3. Få k*k av den andre mannen.
    4. Låta bli att vara otrogen.

  • morfar­ochpyr­et
    Äldre 13 Feb 18:24
    #7
    -1

    Gör precis som du känner... Låt stundens ingivelse få bestämma! Ta chansen tänk om du ångrar att du inte tog den?!

  • Anonym (gjord­e det)
    Äldre 13 Feb 20:12
    #8

    Jag är i samma situation... men har inga barn. I måndags gick det inte längre... vi hade sex på jobbet när alla andra hade gått hem. Kan inte fatta att jag varit otrogen. Men kan samtidigt inte säga att ångrar det... men får leva med min ångest resten av livet. Det är inte värt det... jag lovar!!!

  • Anonym
    Äldre 13 Feb 20:34
    #9

    Det låter inte som att du har särskillt mycket känslor för din man om det endast är för ungens skull du inte vill vara otrogen?

    Att förlora mannen ifråga verkar inte så hemskt?

    För guds skull skaffa inte fler barn med en man du inte vill vara med annat än för just barnens skull...

  • Anonym (suck)
    Äldre 13 Feb 21:45
    #10

    Troll varning

Svar på tråden Jag är kåt på en annan man