• Anonym

    Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?

    Som rubriken lyder, ska det vara spets, lack, läder... svart, rött eller vitt? Nyfiken på va ni killar tycker om att se på hos er tjej

    Har hört att de flesta killar i min närhet tycker bäst om att se sin tjej med bara bh å trosa och att dom kan gå igång ganska ordentligt på det... men vad är sexigast enligt er?

  • Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?
  • puttekula

    Jag är väl aptråkig men uppskattar "vanliga" snygga trosor eller varför inte hipsters med matchande snygg BH till, typ i vitt eller rosa

  • Charlie Bravo

    Spelar ingen roll om frugan kommer in i sängkammren iförd egensydda underkläder i juteväv, de ska ändå bara av om det nu är sex i luften.

  • Anonym

    Jag är tjej och jag har fått för mig att alla killar tycker att svarta underkläder i spets är sexigt... är jag helt ute å cyklar nu?

  • Anonym

    korsett....! är nice.
    en viktig accessoar är Skor ! Sexiga höga skor...
    det ska vara porrigt...

  • Jan H

    Svart är bra, men vitt är bättre. Bara det inte är leopardmönstrat, då har man blivit tant och är desperat....

  • Yesorno

    Jo..korsett e kanonsnyggt och sexigt ju...vare sig den e i spets eller latex/läder...:)


    Anonym skrev 2008-02-27 20:40:57 följande:
    korsett....! är nice.en viktig accessoar är Skor ! Sexiga höga skor...det ska vara porrigt...
  • Anonym (Pinuppa)

    Min kille gillar bomulls hipsters i vitt!
    Ska det vara lite mer avancerat, så är han svag för underkläder i amerikansk pinupp stil, typ 40-50-tal och korsetter.

  • häxans toyboy

    spelar la ingen roll vad dom har for underklader dom ska ju enda av :P

  • cruZZe

    Det flesta som är helt och rent är snyggt så länge det inte är modell mormors trosor eller rena mamelucker

Svar på tråden Vad tycker ni killar om för underkläder hos tjejen?