• Tjocki­sCicci
    Äldre 24 Feb 20:08
    5401 visningar
    11 svar
    11
    5401

    hjälp.... vad funkar reductil eller therma cuts

    Hejsan e desperat att gå ner i vikt men vad fungerar igentligen? någon som har testat något av dessa

    Therma cuts
    Reductil

    Snälla vill ha lite hjälp
    vågar man verkligen testa detta


    Och hur bär man sig ¨åt för att få reductil av läkaren, tydligen så måste man vara mellan liv å död för att överhuvudtaget få detta, jag har högt BMI men jag får inte av läkaren

    Va ska jag säga till han, jag kan ju inte stå emot sött hur mycke jag vill så går de inte, e sjukligt men sant har alltid vart normalviktig innan grav men nu efter e de helt omöjligt ju
  • Svar på tråden hjälp.... vad funkar reductil eller therma cuts
  • jennie ellie
    Äldre 24 Feb 20:12
    #1

    Jag har ätit reductil i omgångar första gången för 6 år sedan och gick ner 15 kg på 3 månader, det var toppen. Thermacuts prövar jag nu, gått ner 6 kg på 3 veckor

  • Tjocki­sCicci
    Äldre 24 Feb 20:18
    #2
    jennie ellie skrev 2008-02-24 20:12:26 följande:
    Jag har ätit reductil i omgångar första gången för 6 år sedan och gick ner 15 kg på 3 månader, det var toppen. Thermacuts prövar jag nu, gått ner 6 kg på 3 veckor
    jasså oj ¨då de låter bra, men fick du reductil genom läkare då lr?
    Jag har vart påväg att beställa therma cuts massa gånger men inte vågat, du har inte kännt av några bieffekter eller något sånt... tack för ditt svar
  • Barn nr2
    Äldre 24 Feb 20:21
    #3

    Vad är Therma Cuts? Är det ett receptbelagt preparat?

  • Tjocki­sCicci
    Äldre 24 Feb 20:22
    #4
    Barn nr2 skrev 2008-02-24 20:21:05 följande:
    Vad är Therma Cuts? Är det ett receptbelagt preparat?
    hej...nej de är det inte går att köpa från deras hemsida, tror de e  www.thermacuts.se
  • jennie ellie
    Äldre 24 Feb 20:25
    #5

    Ja reductil från läkare. Inga biverkningar av Thermacuts alls, känns inget alls

  • jennie ellie
    Äldre 24 Feb 20:26
    #6

    Ja reductil från läkare. Inga biverkningar av Thermacuts alls, känns inget alls

  • jennie ellie
    Äldre 24 Feb 20:27
    #7

    Ja reductil från läkare. Inga biverkningar av Thermacuts alls, känns inget alls

  • Tjocki­sCicci
    Äldre 24 Feb 20:30
    #8

    okej okej.... kanske vågar mig att beställa de då...hade hoppas mer på reductil men dom e ju så tröga läkare...man ska ju väga 400 kilo innan dom gör något ju 

  • Mallli­s
    Äldre 24 Feb 20:31
    #9

    Thermacuts? Fungerar det på samma sätt som Reductil?

  • jennie ellie
    Äldre 24 Feb 20:41
    #10

    Nej räcker att du har ett bmi som är klassat som fetma, jag vägde 82 kg när jag fick dem.
    R är mer på riktigt, sätter sig i hjärnan så att suget försvinner.


    TjockisCicci skrev 2008-02-24 20:30:40 följande:
    okej okej.... kanske vågar mig att beställa de då...hade hoppas mer på reductil men dom e ju så tröga läkare...man ska ju väga 400 kilo innan dom gör något ju 
  • Äldre 15 Feb 19:04
    #11
    thermacuts officiell  http://www.fat-cure.com
Svar på tråden hjälp.... vad funkar reductil eller therma cuts