• Anonym
    Äldre 27 Feb 11:53
    106807 visningar
    35 svar
    35
    106807

    Tips om hur få bort en vårta på handen

    Provat att frysa den hemma 4-5 gånger. Gick til läkaren som sa att jag skulle prova de här plåstrena från apoteket. men vårtan sitter kvar. Det känns lite pinsamt och jobbigt då den sitter just på handen och ni vill jag ha bort den. Jag var så desperat att jag pillade bort översta delen grävde mig in och försökte dra bort den men inte ens det gick den satt som berget.

  • Svar på tråden Tips om hur få bort en vårta på handen
  • Anonym
    Äldre 27 Feb 11:55
    #1

    Kan du inte köpa vårt medel som man penslar på dagligen? finns på apoteket... eller du kanske redan har testat de..

  • Anonym
    Äldre 27 Feb 11:56
    #2

    Måla nagellack på den då kvävs den. Gjorde det på min dotter när hon var liten. Det funkade.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 27 Feb 14:45
    #3

    Inga fler tips?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 10:30
    #7

    Har ringt till läkaren idag och se vad de säger den fortsätter växa.

    Anonym (vårtexpert) skrev 2008-02-28 00:40:05 följande:


    just det, du skrev att du prövat plåster men jag vet att det finns färdiga runda plåsterliknande saker, dom funkar inte alls...hoppas du inte prövat min metod än då...
    [/citat]

    Har inte provat det plåstret utan ahr provat de färdigklippta plåstrerna.
    CherryGirl skrev 2008-02-28 00:40:22 följande:
    [citat]
    potatis, ta en potatis och dela den i två delar sedan så gnider du potatisen mot vårtan två ggr om dagen, morgon och kväll. tillslut så försvinner den, tar ett tag men det fungerar!
    Oj det har jag aldrig hört om, spännande huskur.

    tack för alla svar
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Mar 08:05
    #17

    Oj så många ´svar jag får =) tack ni är rara! Jag pratade med dem på VC de sa att de fryser inte längre bort vårtor hos läkarna, hon sa mest ha tålamod och prova igen, så jag testadedet här vårtmedlet som man penslar på och nu är den så gott som borta ska fortsätta ett tag till för att vara på den säkra sidan.

Svar på tråden Tips om hur få bort en vårta på handen