Var och kikade på liggvagnar i går, men blev mkt besviken. Alla vagnar var så tunga Det var absolut inte emmaljungan jag hade till dottern...
Vill inte behöva lyfta in 15 kilo i bilen så fort man ska någon stanns.
Har ni några bra tips på bra liggvagnar som inte väger ton?
Jag har en Nordic Duo vagn, den är det tydligen inte många som tänker på.
Den väger inte alls mycket och trots att den är väldigt billig är den klassad bland topp 5 vagnarna.
Den har en smal liggdel som gör att barnet ligger lite trångare så som i magen. Allså känner den sig tryggare i den vagnen.
Ta en titt på den om du vill ha en lätt och smidig vagn som även ditt barn gillar.
Jag har en Nordic Duo vagn, den är det tydligen inte många som tänker på.Den väger inte alls mycket och trots att den är väldigt billig är den klassad bland topp 5 vagnarna.Den har en smal liggdel som gör att barnet ligger lite trångare så som i magen. Allså känner den sig tryggare i den vagnen.Ta en titt på den om du vill ha en lätt och smidig vagn som även ditt barn gillar.
Vi har beställt en Brio Happy med lättviktschassi, den kändes inte så tung, vet dock inte vad den väger. Jag är också allergisk mot små framhjul, så jag ville också ha stabila hjul båda framme och bak.
Vi har beställt en Brio Happy med lättviktschassi, den kändes inte så tung, vet dock inte vad den väger. Jag är också allergisk mot små framhjul, så jag ville också ha stabila hjul båda framme och bak.