• Anonym (villig)

    Vill ha trekant/gruppsex

    hej!
    ja som rubriken lyder..
    jag vill och jag vet att min sambo vill men vi "vågar" inte..
    vilka ska man fråga? eller vad gör man?
    både jag och sambon gillar idén men vet inte hur vi skullle reagera
    hur har ni andra gjort som har haft gruppsex eller trekant..
    ska man välja en kille eller tjej vid trekant?
    jag har svårt att tänka mig en tjej till och han har svårt tvärtom men det är
    något som vi vill testa... men vi vet inte hur vi ska börja....

  • Svar på tråden Vill ha trekant/gruppsex
  • sambo i sumpan

    Testa och gå på parklub och bara titta första gången och kanske leka med varann....så får ni se hur det känna.
    Sen är det nog lättare att gå vidare till nästa steg

  • Anonym (villig)

    hur gör man då om man bor i en liten by och närmaste stad med parklubb inte finns i närheten.... hehe...

  • sambo i sumpan

    eller sök efter ett par som vill ha sex i samma rum så kan ni titta på varann

  • Anonym (villig)

    Några andra aternativ... jag skulle heller inte vilja gå till någon parklubb där alla är 40 + för det skulle äckla mig (ursäkta mig alla över 40) då vi är 25 och 26 och jag tänder på snygga män med fina kroppar...och han dessamam men tvärtom...alltså snygga kvinnor.... hehe

  • Anonym (Hmm)

    Anonym (villig) skrev 2008-02-29 11:30:30 följande:


    Några andra aternativ... jag skulle heller inte vilja gå till någon parklubb där alla är 40 + för det skulle äckla mig (ursäkta mig alla över 40) då vi är 25 och 26 och jag tänder på snygga män med fina kroppar...och han dessamam men tvärtom...alltså snygga kvinnor.... hehe
    Vilken parklubb är det du har vart på där alla är 40+ ??
  • Anonym (villig)
    Anonym (Hmm) skrev 2008-02-29 12:19:21 följande:
    Anonym (villig) skrev 2008-02-29 11:30:30 följande: Vilken parklubb är det du har vart på där alla är 40+ ??
    jag har bara läst och jag fick reda på av en vän som jobbar på en parklubb att på just den är det nästan bara 40+ are...
  • Anonym (men)

    Men det finns ju många klubbar och alla har olika klientel.

Svar på tråden Vill ha trekant/gruppsex