Inlägg från: Majsan81 |Visa alla inlägg
  • Majsan81

    Alltså hur tidigt kan man egentligen få mjölk ur brösten när man är gravid?

    Jag har kikat en del på den här tråden www.familjeliv.se/Forum-2-14/m28291579.html . Jag blir lite fascinerad av den och det är läckert att det stämmer på så många men det är inte det jag vill diskutera. I tråden skriver någon att denne gjorde testet i v 14, en annan kan få ut mjölk ur brsötet redan i v 8 osv.... Det är inte så att jag misstror dessa människor men min svaga kunskap om detta bestod i att modern får mjölk i bröstet från typ 4 v innan förlossning fram till förlossning, andra kan även få igång mjölkproduktionen någon dag efter förlossning, hade jag så fel? Kan folk verkligen gå och läcka mjölk redan i första trimesten? Lär mig tjejer!

  • Svar på tråden Alltså hur tidigt kan man egentligen få mjölk ur brösten när man är gravid?
  • Majsan81

    Tack för era svar! Alltid lär man sig något nytt

  • Majsan81

    Trinis; Nä jag stod på samma nivå som du. Har ju mängder med vänner omkring mig under åren som fött barn och har kollat runt med folk men ingen har fått så tidigt. Min uppfattning var ju precis som din och mina vänners likaså.

Svar på tråden Alltså hur tidigt kan man egentligen få mjölk ur brösten när man är gravid?