• Curlingmorsan

    Onsala/Vallda tråden del 2 =)

    Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)


    Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html


    Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan

    Gjorde en Listtråd oxå där vi kan lägga alla våra listor, tex fika-, sminkpartylistor osv. Då slipper man sitta och bläddra igenom alla sidor här. Smidigt! :D


    Ebba & Felix mamma
  • lin83

    Å så du fixar å donar! Va skulle vi göra utan dig kram

  • Curlingmorsan

    Imorgon ska jag på infoträff på Arbetsförmedlingen. InterSport är där och söker personal till sin nya butik. Tänkte jag skulle kolla om dom vill ha mig som extrapersonal. :)


    Ebba & Felix mamma
  • Ida2

    Ebbabebbasmamma: Hur går allt med huset? Känns det bra nu att ha flyttat? Synd att jag inte kunde vara med sist och se hur ni har det.

  • Ida2

    lin83: Hur är det med bebisen i magen?
    Själv har jag sådan fruktansvärda förvärkar att jag håller på att bli galen. Inatt var jag vaken mellan 1-5 och trodde ett tag att det var dags men så avtog det. Nu börjar jag få rejält ont igen och har tagit två tabletter.

  • Curlingmorsan
    Ida det känns helt underbart med huset! Vi trivs så himla bra! =) Hur trivs ni själva? Har ni kommit iordning än?
    Ebba & Felix mamma
  • lin83
    Ida2 skrev 2008-03-11 20:01:08 följande:
    lin83: Hur är det med bebisen i magen? Själv har jag sådan fruktansvärda förvärkar att jag håller på att bli galen. Inatt var jag vaken mellan 1-5 och trodde ett tag att det var dags men så avtog det. Nu börjar jag få rejält ont igen och har tagit två tabletter.
    men guuud va spännande!!!! Tänk om de e dax!! du måste hålla mig/oss uppdaterade!!
    Här e de lugnt, lite sammandragningar men inga onda tyvärr! Bm sa igår efter undersökningen att tappen börjar förbereda sig så de e ju positivt! men va f**n vadå börjar... allt "skulle" ju vart klart igår ju! Håller massa tummar för dig!! Vet att de bara gått en halv timme sen du skrev men hur känns de nu?
  • Ida2

    Nej, det är samma. Men jag har inga förväntningar på att det ska sätta igång. Har hört att vissa kan gå så här länge, särskilt om man är omföderska. Men samtidigt så ligger man ju där på natten och tänker att nu kanske det är dags ändå och så kan jag inte sova. Har tenta på torsdag så då vill jag helst inte ligga på bb Så antingen får den komma inatt eller vänta till efter torsdag Fast huvudsaken är ju att allt går bra.
    Ska också till min bm imån. Men hon undersöker inte mig så, utan lyssnar "bara" på bebisens hjärtljud och tar prover och så.
    Vad spännande att tappen börjar förbereda sig för dig! Det kommer säkert sätta igång när du minst anar det tror jag.

  • Curlingmorsan

    Spännande med 2 bebbar på gång! :) Fy vad jobbigt att gå över tiden, det måste vara hemskt! Ebba kom v 36+4 och Felix 38+2 så jag har sluppit det. Håller tummarna för att dom små liven snart kommer ut! Har ni några namnförslag?


    Ebba & Felix mamma
  • Ida2
    Curlingmorsan skrev 2008-03-11 20:35:10 följande:
    Ida det känns helt underbart med huset! Vi trivs så himla bra! =) Hur trivs ni själva? Har ni kommit iordning än?
    Vad härligt!
    Ja, vi har kommit iordning rätt bra. Lite gardiner och sådana småsaker kvar bara men alla lådor är uppackade och det känns väldigt bra. Än så länge trivs vi jättebra. Saknar inte stan alls.
Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)